Een jongen!

Nadat we in 2018 een dochter hebben gekregen zijn we nu in verwachting van een zoon! We kwamen er achter met de combinatietest. Dat is ook een vrij uitgebreide echo net als de 20-weken echo. Al met al dus een hele omschakeling aangezien wij op onze manier zeker wisten dat het weer een meisje zou worden. Mijn man werkt namelijk met straling wat invloed zou hebben op de chromosomen. Het gezegde is dan ook iedereen in zijn dienstvak krijgt dochters. Toch niet dus... want de echoscopiste was nu al heel zeker van haar zaak. Nu moet ik dus wat kleding bij kopen want ik heb vooral roze kleren gekocht en bewaard. Waar haal ik leuke jongens kleding? Ik ben niet van het online kopen dus echt opzoek naar winkels.
 
Gefeliciteerd!? Lekker bij de zeeman shoppen, hebben altijd leuke dingen voor een betaalbare prijs. C&A vind ik ook altijd leuke dingen hebben.
 
Zeeman en ter stal. Eventueel beginkleertje lekker van marktplaats halen. Heb ik in het begin ook gedaan. Eerste half jaar groeien ze zo snel. En je hebt volledige pakketjes voor kleine prijsjes. Voor 10 euro ofzo heb je al 4 of 5 shirts en broekjes en in winkel betaak je dat al voor 1 setje. Je kunt altijd zelf nog leuke dingen erbij kopen
 
Terug
Bovenaan