Een jongen???

Dag allemaal!

Na een geweldige trouwdag en huwelijksreis ben ik ook weer terug op het forum. Donderdag 23 juni hebben we de 20 weken echo gehad en alles was goed gelukkig. Tot de grote hamvraag: willen jullie het weten?? ja hoor, wij weten toch wel wat het wordt, een meisje! Nou mevrouw dit is wel heel erg duidelijk het wordt een jongen! huh een jongen??? papa helemaal trots en ik moest even omschakelen net als de familie toen ik het vertelde. Iedereen had een ander voorgevoel haha. Maar ontzettend leuk dat we een zoon krijgen, en het lijkt ook op papa!

Over de jongensnaam waren we nog niet uit, dus goed de boeken in en we hebben er 1 gevonden. Ook het behang en babykamer is binnen. Nu binnenkort klussen. Erg leuk allemaal.

Groetjes Martine
 
heej.

ik en mijn man dacht ook echt dat het een meisje zou worden, wij hadden ook echt het gevoel. we hadden ook alleen meisje namen haha, tot we vleden week de echo hadden en ja hoor ook een jongen, ik moest er zelf ook wel aan wennen maar ben er nou al aan gewend, en ben er heel blij mee.
dus nu wordt alles blauw.
en op zoek naar een leuke jongens naam,

meis heel veel succes met de zwangerschap.

groetjes vanja
 
haha kan me voorstellen dat je even moet omschakelen als je er zo van overtuigd bent..
Gefeliciteerd met de blauwe wolk!

Wij hebben tot nu toe ook nog geen jongensnaam.. Wachten de 20 weken echo volgende week af en dan horen we vanzelf of we nog verder moeten bedenken. Fijn dat jullie er al uit zijn en alles is besteld en kunnen gaan klussen.

enjoy! liefs Lisette

 
De eerste werd bij ons ook een zoon terwijl ik dacht dat wij een meid kregen. Ik was helemaal perplex en vond de zwangerschap toen niet zo leuk meer. Ik wist niet wat ik met een jongen moest. Later trok dit wel weer bij en kon ik weer genieten. Nu geniet ik al 4,5 jaar van onze geweldige zoon. Zou dit niet willen missen. Zo leuk dat ik nu mij geen leven zonder een jongen meer kan voorstellen. Ben benieuwd wat wij deze keer krijgen!!
 
Terug
Bovenaan