Een jongen!!!

Hallo,

Afgelopen zaterdag hadden wij onze 14 wkn echo en hadden helemaal niet gedacht dat daarop al het geslacht te zien was.

Maar we krijgen toch echt een jongen :) Het was al erg goed te zien en de mevrouw van de echo zijn een paar x, ik kan er echt niet omheen maar dit is echt een jongen!!!
Dolgelukkig zijn we.

Onze kleine spruit is nu al 12 cm groot en weegt 87 gram.

xxx

Ooohh, ik wil het ook zo graag weten. Had vorige week een echo en daar was het misschien wel op te zien, maar het was vooral een medische echo en ik was zonder mijn man maar met mijn jongste dochter. En die vond het maar niks, vreemde meneer, de kamer werd donker, ze kon mama niet meer goed zien. Dus die moest heel erg huilen. We hebben het dus maar snel afgerond.

Volgende keer beter...

Hoi Ingetje,

Jullie ook gefeliciteerd!!! Ja, wij zijn ook helemaal in de wolken en zeker omdat ik al een voorgevoel had. Liep al elke x naar jongenskleding te kijken..raar toch??

Ik ben 22 januari uitgerekend en jij??

Hoi Eliza, hoop idd dat je de volgende x het geslacht kan zien!!!

Wij hadden afgelopen zaterdag een particuliere echo bij BabyVision en hadden niet verwacht om het nu al te zien..maar ze heeft er ook medisch naar gekeken en de kleine doet het helemaal goed!!!

Terug
Bovenaan