Een k#t dag

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Jeetje wat een kl*te zooi. Zondag moest ik pregnyl laten spuiten. Degene die dat ging doendie wilde hem eerst al recht in mijn bovenbeen zetten (echt bovenop, daar waar volgens mij je spier zit) dus zei ik al dat me dat niet zo'n goed idee leek en heb ik de plaats aangewezen waar de andere keren de spuit ongeveer is gegaan. Dat deed ze, maar het deed pijn, pijn ik moest bijna janken (wilde me niet laten kennen natuurlijk) ze spoot het er ook met een flinke vaart in. Dus ook dat heb ik even afgeremd. Toen was de spuit klaar kwam er een dikke klodder bloed mee, en moest er een pleistertje op en had ik dus een blauwe plek. Zij mag mij nooit meer prikken. Dan doe ik het zelf wel erger dan dit kan haast niet!

Vandaag de inseminatie, meestal kom je dit brengen en wordt je meteen geholpen, maar nee nu moest mijn man 20 min. wachten!Hoe halen ze het in hun hoofd!!!!!!
Heb dus de telefoon gepakt en heb het ziekenhuis gebeld en gezegd dat ik hier niet blij mee was. Werd netjes behandeld door de jongen van het lab en heb dus geen klacht in gediend.

Vervolgens was het druk op de afdeling. liep uit, had ik geen lst van maar toen ik mij mocht uitkleden was de arts mij darna vergeten en riep hij al weer nieuwe mensen binnen (behandel kamer is via deur gekoppeld aan spreekkamer, dus niet de andere mensen gezien) toen kon ik wel janken maar gelukkig besefte hij dat ik in de kamer ernaast zat en hielp hij mij netjes maar sjonge jonge wat een toestanden zeg.

Lastig als je als prinsesje bahandeld wil worden en het gaat dan allemaal niet zo als je wilt. Haha.  nu merk ik wat het emotioneel voor een inpakt heeft op mij.PFFF

tja een lang verhaal.

groetjes Belle

Hoi Belle,
Je hebt het niet getroffen zeg. Eerst verpleging die de pregnyl spuit niet goed zet en vervolgens bij de gyn dat het allemaal niet lekker loopt. Ik vind het wel vreemd hoor dat ze die pregnyl spuit niet goed zetten, de verpleging hoort hier toch genoeg ervaring mee te hebben?
Afgelopen zondag ben ik bij de kraamafdeling geweest om mijn eerste pregnylspuit te zetten. Heb instructies gekregen van de verpleging, maar het spuiten wel zelf gedaan. Dan kan ik het een volgende keer mooi thuis doen. Ik kan me wel voorstellen dat het pijnlijk is als ze te snel spuiten, dus je goed recht om daar iets van te zeggen.
Ik kom je lekker vergezellen op het wachtbankje en zal voor je duimen dat deze IUI aan zal slaan.
Groetjes,
Judith

Hoi Hoi!

Ik kom er ook bij op het wachtbankje... vandaag om 12.00 uur de inseminatie gehad.

Vervelend dat het allemaal zo rot verliep Belle! Snel vergeten maar...

TOI TOI TOI

xxx Bloempje

(3e IUI)

Hallo meiden,

vandaag is alle leed weer voorbij en gaan we weer gewoon verder waarmee ik al die tijd alweer bezig was (ons nieuwe huis en wat dus betekent ons oude huis verkopen en verkoop klaar maken-> veel opruimen dus)

Verder wens ik jullie ook veel geluk op het wachtbankje.

Groetjes Belle

Hi Belle,

Meid wat een toestanden zeg. Te erg!!! Goed dat je daar wat van gezegd hebt, hopenlijk doen ze daar ook iets mee!
In elk geval hebben de zaadjes hun reis wel kunnen starten, hoop dat ze veilig zijn aangekomen! En dat er een goed ingraafwerk heeft verricht!
Heel veel succes met wachten, ik schuif vrijdag ook aan op het bankje, dus zit nog maar lekker languit, vanaf vrijdag wil ik ook een plekkie
Succes met opruimen van je huis voor de verkoop. Geeft gelukkig veel afleiding, weet ik uit ervaring. Wij hebben in december net ons huis verkocht, twee weken bezig geweest met opruimen en klussen, en binnen 3 dagen verkocht!

Liefs Scorpy

Wat een stelletje sukkels daaro zeg . Gelukkig had de arts op een gegeven moment door dat je er ook nog was.

Af en toe heb je van die dagen dat je moet spuien, komt ook door alle extra hormonen die we krijgen. Hier mag je gerust je ei kwijt.

Kop op!

Liefs Sabine

Ha Belle,

Wat een klojo's zeg, je zou toch denken dat ze wel snappen hoe gevoelig dit allemaal ligt en hoe nauw alles komt.

Als ik dit soort verhalen hoor, ben ik extra blij met mijn gyn. Dat is echt een schat, heel geduldig en hulpvaardig. Maar ja, ik ben nog niet zo ver, moet nog één onderzoek, en dan gaan ze kijken wat de eerste stap gaat worden.

Hopelijk hebben de zaadjes inmiddels hun plekkie gevonden (tenminste 1 dan...).

Veel succes op het wachtbankje

Terug
Bovenaan