Een kinderdagverblijf waarin uw kind centraal staat! Uw mening telt.

Beste ouders,

Na jarenlang in de kinderopvang te hebben gewerkt, ben ik nu bezig met het opzetten van mijn eigen kinderdagverblijf. Er kunnen wat mij betreft zoveel dingen beter en het wordt tijd dat het kind centraal gaat staan! In plaats van een zo goedkoop mogelijke oplossing voor alles te zoeken en zoveel mogelijk winst te maken. Ik pleit voor meer leidsters op minder kinderen, meer ruimte en meer echte aandacht! Heel graag wil ik weten wat jullie belangrijk vinden, zo verbeteren we samen de kinderopvang. Wilt u hieraan bijdragen? Klik dan op de volgende link: https://www.surveymonkey.com/s/8KYG6QC

Het invullen duurt een paar minuten en is volledig anoniem! Het kinderdagverblijf zal in de omgeving van Arnhem komen, maar ik droom er natuurlijk van dit uiteindelijk op meer plaatsen te kunnen gaan openen...

Alvast ontzettend bedankt, alle input is welkom!

Met vriendelijke groet,
Katrien Bel
 
Ik heb op dit moment mijn 2 kinderen bij de Kinderopvang Vlietkinderen ben hier heel tevreden mee tot nu toe! heel veel persoonlijke aandacht voor mijn kinderenen. Misschien dat je eens op hun site kan kijken of je hier punten kan uithalen?
 
Terug
Bovenaan