een kindje krijg je nie zo maar

halo heb hier eens mee geleezen wa een verhaalen alemaal he en wat moeten somige mensen alemaal doen he om hun kindje te krijgen doen nou zal mijn verhaal even weg zeten ben jolanda 35 jaar 9 jaar geleeden heb ik 4 miskraamen gehad en alemaal onderzoeken zo ben ik 3 jaar beezig geweest het lood zakte in me schoenen toen ginegen we hormoonen spuiten maar in tussen ginegen we verhuizen nergens meer aan gedacht en moest voor hormoonen spuiten naar ziekenhuis maar dat was nie meer nodig ik was zwanger kreeg bloedverduners en ales is goed gegaan heb nu een mooie dochter van 9 maar nu heb ik een nieuwe vriend en we wilde graag een kindje saamen stopen met de pil naar een maand of 4 was ik zwanger ales ging goed weer me medicijnen was de 3 maanden voor bij gelukig dacht iktot ik 40 weeken en 4 daagen was me waater brak zou vrijdags worden in geleid maar kreeg donderdag alemaal steeken in me buik geen ween achter af was het me placentakreeg om alf 10 een bloeding aan de ctg daar gelegen tot allf 12 moest een spoed keizersnee maar er was gee team in huis om te helpen die waaren met een keizersnee bezig toen ik en om kwart over 12 werd kyara dood gebooren heben ze haar hartje trug gebrachten smorgens in antwerpen is ze in me armen gestorven hoe veel kan een mens heben he maar toch door gaan he want wil nu wel weer zwanger worden ook al vind ik het heel eng hoopen dat het lukt en nie weer zo lang moet wachten als 9 jaar geleeden groetjes jolanda

Hallo Jolanda,
Goh, wat heb jij veel meegemaakt zeg! Ik heb nu 1 miskraam meegemaakt en dat vond ik al verschrikkelijk.De reden is natuurlijk ook dat we ook al ruim 2 jaar bezig zijn om zwanger te worden. Alles onderzoeken gehad, maar niets gevonden, we hebben nu 1 IUI behandeling achter de rug, maar dat is mis gegaan. Maand daarna toch zwanger geworden, maar helaas is dat uitgelopen op een miskraam. Nu hebben we afgelopen weekend een test gedaan en ik blijk dus zwanger te zijn. Het is alleen moeilijk om echt blij te zijn, want je weet hoe het de vorige keer is afgelopen. Wel zijn we natuurlijk heel gelukkig dat het toch weer op de natuurlijke manier is gelukt, maar waarom heeft het dan zo lang geduurd? Mijn vriend heeft een dochter van 5 uit zijn vorige relatie en heeft daarvoor een dood geboren zoontje gehad (was met 8 maanden gestorven in de buik), dus ik weet een beetje hoe je je moet voelen. Verschrikkelijk dus. Ik leef dus echt met je mee en hoop dat het voor jou snel weer gaat lukken. Ik heb zelf ook een relatie van 12 jaar achter de rug en heb nu de man (bijna 3 jaar geleden) van mijn leven gevonden, dus willen we ook graag een kindje samen en weten dus precies wat je bedoelt.
Heel veel succes liefs Jeanette

dank je wel janete ik hoop ook van harte dat het lukt en jij gefeliciteerd hoe ver ben jeals je echt bang ben moet je bloedverduners vraagen dat is voor het bloed van de baby goed te door loopen he want meetal zijn het bloedstolstjes als je een miskraam krijg maar daar moet je nie van uit gaan he en gewoon genieten kom goed hoorbij mij zal straks ook weer moelijk zijn maar we moeten ons zelf er door heen slaan als is het soms heel moelijk groetjes jolanda

Hoi Jolanda,
Ik ben vandaag 4 weken en 4 dagen, dus nog hartstikke pril. Ik kan het ook nog niet echt geloven. We wachten nog even tot zaterdag en doen dan nog een test. Als de test weer positief is, maak ik pas een afspraak voor een echo in het ziekenhuis. Ik weet dat het ook zo weer afgelopen kan zijn, en tot week 7 kan het heel makkelijk mis gaan, dus daar houden we dan ook wel een beetje rekening mee.
Groetjes Jeanette

Terug
Bovenaan