halo heb hier eens mee geleezen wa een verhaalen alemaal he en wat moeten somige mensen alemaal doen he om hun kindje te krijgen doen nou zal mijn verhaal even weg zeten ben jolanda 35 jaar 9 jaar geleeden heb ik 4 miskraamen gehad en alemaal onderzoeken zo ben ik 3 jaar beezig geweest het lood zakte in me schoenen toen ginegen we hormoonen spuiten maar in tussen ginegen we verhuizen nergens meer aan gedacht en moest voor hormoonen spuiten naar ziekenhuis maar dat was nie meer nodig ik was zwanger kreeg bloedverduners en ales is goed gegaan heb nu een mooie dochter van 9 maar nu heb ik een nieuwe vriend en we wilde graag een kindje saamen stopen met de pil naar een maand of 4 was ik zwanger ales ging goed weer me medicijnen was de 3 maanden voor bij gelukig dacht iktot ik 40 weeken en 4 daagen was me waater brak zou vrijdags worden in geleid maar kreeg donderdag alemaal steeken in me buik geen ween achter af was het me placentakreeg om alf 10 een bloeding aan de ctg daar gelegen tot allf 12 moest een spoed keizersnee maar er was gee team in huis om te helpen die waaren met een keizersnee bezig toen ik en om kwart over 12 werd kyara dood gebooren heben ze haar hartje trug gebrachten smorgens in antwerpen is ze in me armen gestorven hoe veel kan een mens heben he maar toch door gaan he want wil nu wel weer zwanger worden ook al vind ik het heel eng hoopen dat het lukt en nie weer zo lang moet wachten als 9 jaar geleeden groetjes jolanda