Een klein dippie

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Ik ben even weg geweest, heb even wat afstand genomen, omdat ik het wat moeilijker had.

De uitslagen in het ziekenhuis waren wat minder. Ik moest accuut stoppen met de clomid, omdat deze een cyste veroorzaakt heeft.
Als mijn volgende ongi er weer is, moet ik weer terug komen en ze hopen dat de cyste dan verdwenen is.

De laatste dagen heb ik echt een leeg gevoel....weet niet echt wat ik wil en wat ik met mezelf aan moet.....

Ach ja dat overleven we ook wel weer.

Hoe is het met de meiden verder hier??
Zijn er nog nieuwe zwangeren???

Voor alle meiden bij wie hun NOD er aan komt.....Ik ga voor jullie duimen.

Liefs Flower

Hoi flower.

Ik weet helemaal hoe je je voelt hoor.
Ik weet niet hoelang je al bezig bent.
ik ben 35 maanden geleden gestopt met de pil.
Ik heb ook heel wat dippies gehad en heb ik nog.
Ben je met inseminaties bezig of slik je clomid om je eisrong te bevorderen?

liefs janine

Hoi Flower,

Ik lees jouw vervelende ervaring met clomid, ik hoop voor je dat de cycste snel gaat verdwijnen. Misschien dat je het fijn lijkt om contact te hebben met mensen die ook al langer bezig zijn met zwanger worden / bij de gyn lopen? Je kunt dan evt kijken op www.babybrabbel.nl - Forums - Zwanger worden - Als het niet vanzelfsprekend is. Daar is een onderwerp: mmm deel 2 hierop vind je veel "lot" genoten. ik vind er in ieder geval veel steun!

Hoi Flower,

Ik lees dat jij ook in de MMM (medische molen) zit ivm zwanger raken. Teneerste wil ik je veel sterkte toe wensen en hopelijk verdwijnt de cyste snel. Ik loop zelf ook in de MMM gebruik ook clomid en ben al sinds jan 2003 bezig met zwanger worden, ik vind veel steun bij het volgende forum: babybrabbel.nl - formus - zwanger worden - als het niet vanzelfsprekend is - mmm deel 2
Mischien dat je daar wat lotgenoten kunt vinden.

Terug
Bovenaan