Een klein onderzoekje naar wat plezier

Hallo allemaal!

Mijn naam is Elwin dos Santos(31) te Breda en zit op de Hogeschool Avans.
Ik ben op zoek naar geweldige vrouwen die momenteel zwanger zijn, en hun vrienden en familie om hun verhalen te delen over deze prachtige reis naar het ouderschap. We willen graag jouw unieke ervaringen en inzichten horen over zwangerschap, babyshowers en gender-reveals.

Heb je interessante verhalen, hilarische momenten, hartverwarmende herinneringen of handige tips om te delen? We willen het allemaal horen!


Wat kun je verwachten:
  • Een leuke en informele chat om je verhalen te delen.
  • De kans om je persoonlijke ervaringen te delen met onze community.
  • Het delen van jouw wijsheid en het helpen van anderen die dezelfde reis maken.

Als je zwanger bent en graag je verhaal wilt delen, of als je een vriend of familielid hebt die binnen deze leeftijdsgroep valt, tag ze dan in de reacties of stuur ons een DM om deel te nemen aan ons interview. We kunnen niet wachten om jullie te ontmoeten en jullie verhalen te horen!





Datum: [Vul hier de datum in]


Tijd: [Vul hier de tijd in]


Plaats: [Vul hier de locatie in, of vermeld dat het online zal plaatsvinden]
 
Ben momenteel op onderzoek uit voor me afstuderen over gender reveals en babyshowers.
De verhalen deel ik met andere zwangere vrouwen en het onderzoek lever ik in op school als afstudeer project.
Natuurlijk vraag ik toestemming voor aantal gegevens en vertrouw ik dat het niet voor andere zaken wordt gebruikt.
 
Terug
Bovenaan