een klein vraagje?????

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Even een vraagje, ik heb dinsdag vermoedelijk mijn eisprong gehad (veel geklust in die periode) en nu heb ik al sinds gisteren een lichte ongi pijn in mijn buik. Zou dit wat kunnen betekenen of niet?

liefs annemiek

nee dat kan niet dat zou dan wel erg snel wezen ik zou eerst maar eens afwachten of je ongi uitblijf.groetjes pepe

Hoi Annemiek, mijn vraag is hetzelfde als die van Angel27 (hoi Janine), zou dit je eisprong kunnen zijn. Als ik mezelf als voorbeeld mag nemen. Ik had uitgerekend dat ik woensdag mijn eisprong had moeten hebben, ik had ook wel krampen in mijn buik e.d. Na het temperaturen donderdagochtend bleek dat ik nog steeds geen eisprong heb gehad. Donderdag (gisteren dus) precies hetzelfde, weer krampen in mijn buik, dus ik dacht dat het dan nu wel raak zou zijn. Vanmorgen weer getemperatuurd maar mijn temp. is nog steeds laag. Hopen dat ie dan vandaag komt... Mijn vriend heeft nu bouwvak maar is bij ons (waar ik werk) aan het klussen, tussen de middag gaan wij even naar huis om "een broodje te eten".... hahaha!
Groetjes Nicole

Hoi,

Ik heb hetzelfde als jou. Had ook, volgens de berekeningen, dinsdag mijn ei-sprong, en natuurlijk flink geklust. Vanaf gisteren pijn in mijn buik, misselijk, net of je ongi wordt. En nu vandaag nogsteeds. Ik had op een site gelezen dat je een week na de bevruchting misselijk kan gaan worden. Dan klopt bij mij (en dan waarschijnlijk ook bij jou) precies. Maar het blijft dus even afwachten totdat je ongi wordt (of hopelijk niet dus!).
Ik  voor je!

Groetjes Nada

Terug
Bovenaan