Een kleine tegenslag

Hoi meiden,

Vandaag weer met roan voor een echo geweest en zijn niet is nog steeds sterk vergroot. De reden is waarschijnlijk toch een knikje in de "nieuwe" urineleider en omdat de nier altijd al fors vergroot was loopt de urine er niet zo snel uit. (Vergelijk het maar met een nieuwe ballon en een ballon die al vele malen is opgeblazen. De nieuwe ballon zal sneller leeglopen dan de andere. We moeten nu wekelijks voor een echo om het in de gaten te houden. Het is nl niet zo verontrustend dat er direct ingegrepen moet worden, maar is dus wel weer een extra stukje spanning terwijl ik er juist zo op hoopte dat we nu rust kregen. Helaas...
Maar er is ook goed nieuws. De linkerkant is wel helemaal goed nu.

Dames ik houd jullie op de hoogte, ga ff liggen heb het nl wel weer gehad voor vandaag (helaas moet zoon nr 2 om half 6 naar zwemles en zoon nr 1 om 6 uur naar de voetbaltraining, is er ook ergens een oplaadpunt voor moeders????????)

Bah dat is wel even een tegenvaller! Gelukkig valt het mee en is de andere kant wel goed, maar het blijft jammer natuurlijk.
Hoop voor jullie dat het goed blijft gaan.

Sterkte! Ook met het zoeken naar een oplaadpunt voor moeders..... ik ben ook nog steeds opzoek!

Liefs Trudi

Wat jammer zeg. Wel goed dat je wekelijks in de gaten wordt gehouden, maar liever had je natuurlijk dat beide niertjes er normaal uitzagen. Is het een bekend verschijnsel dat de eerste tijd een van de nieren nog vergroot is? Ik hoop echt dat het snel kleiner wordt!
Enne.... succes met de zwemles en voetbaltraining. Een oplaadpunt voor moeders, haha, wat is dat??? Mijn oplaadpunt is een nachtje goed slapen......

fijn dat de ene kant helemaal goed is, maar jammer dat er weer zorgen zijn om de andere kant.
Ik hoop echt dat het met de tijd geneest!
enneh... hihi oplaadpunten voor moeders kosten vaak een hoop geld, hihi
(denk aan schoonheidsbehandelingen, kapper, enz)

liefs marina

sorry, lees nu je topic pas. helemaal over heen gekeken blijkbaar.

jeetje, het zit ook niet echt mee he.
natuurlijk had je gehoopt dat er nu weer rust in de tent zou zijn.
dit is dan wel weer even een tegenvaller.
hoe gaat het met de pijn? merk je dat hij er nog last van heeft?

nou meid, heel veel sterkte daar.
ik lees het verder wel weer.
denk aan jullie.

liefs, do

Terug
Bovenaan