Een kloppend hartje gezien!!

Gisteren hadden we in het ziekenhuis een echo. Omdat ik voorafgaand aan deze zwangerschap 3 miskramen heb gehad, stuurde ze me door voor een echo. Ik ben nu 7,5 weken zwanger. Zenuwen gierde door het lijf en manlief en ik zaten stil te wachten in de wachtkamer. Vervolgens de echo. De verpleegkundige zei; "Ik zie iets kloppen". Manlief zag dit ook, maar ik niet. Ze zoemde het vervolgens wat in en ja hoor, daar was het kloppende hartje vol in beeld. Tranen rolde over mijn wangen. Wat zijn we blij! Hierbij werd natuurlijk nog wel gezegd dat het nog vroeg in de zwangerschap is en het risico van een miskraam er wel is. Weg blij gevoel en weer terug naar die voorzichtige blijdschap die we voorgaande weken ook hadden. Ikzelf zal superblij zijn als we de 9 weken gepasseerd zijn. De eerste miskraam die ik had was bij 9 weken. En als we 10,3 weken zwanger zijn mochten we terug komen voor de termijnbepalingsecho. Maar goed, we hebben een kloppend hartje gezien!!!

Mooi hoor!

Gefeliciteerd. En je mag best blij zijn hoor... geen spoken zien die er niet zijn, je hebt het verloop toch niet in de hand.
En je het kan fout gaan maar de kans dat het goed gaat is groter!!!!!
Geniet er van.... Ik moet nog anderhalve week wachten...

Super meis!! Gewoon wel lekker blij zijn. De kans dat het fout gaat blijft altijd bestaan, maar daar moet je proberen niet vanuit te gaan. Lekker genieten van het feit dat je een mooi hartje hebt gezien.

Terug
Bovenaan