Een kloppend hartje!!

Hoi meiden,

Wil het wel van de daken schreeuwen... alles zag er goed uit! Vanmiddag m'n eerste echo gehad en wat bijzonder om nu al een kloppend hartje te kunnen zien!! 118 slagen per minuut! Ben zo ontzettend blij, kan het niet geloven. Het is pas 6 mm 'groot', ben ongeveer zes weken (en 4 dagen) zoals ik al dacht.

Heb me zo'n zorgen gemaakt maar dit stelt me enigszins gerust. Kan natuurlijk altijd nog misgaan maar er zit een vruchtje én het hartje klopt in ieder geval... Mooier kan voor nu niet:)

Ik ga ervan genieten, bedankt voor jullie steun de afgelopen weken. Was gisteren nog helemaal in paniek, vanochtend nog steeds heel ongerust en nu.... DOLGELUKKIG!

Weet iemand al wanneer dat juni forum eraan komt??

Liefs
 
Hoi sas,
Ik krijg nu gewoon tranen in mijn ogen wat ben ik blij voor je zeg,jeetje geweldig gewoon...Wat een heerlijk gevoel lijkt mij dat...

Ik weet dat je je eigen zorgen maakte,net als ik.

Morgen ben ik aan de beurt,ik hoop ook voor me eigen dat ik met goed nieuws mag komen net als jij...
Voel me enorm zenuwachtig,heb haast niet geslapen zo erg.....

Tja over de forum nog steeds niks,had vorige week mailtje gestuurt maar niks van ontvangen helaas...

Meid dikke knuffel,en geniet ze ;-)
Liefs naz....





 
Dank je wel, en ik ben nu ook weer bijna in tranen... haha!

En dat van niet slapen...heel herkenbaar. Morgen zal alle moeheid er wel bij je uitkomen.

Zal heel hard voor je duimen!! Probeer je ook niet teveel zorgen te maken he. Maar snap als geen ander dat je het met je eigen ogen moet zien...

Veel succes en ik hoop het beste voor je. Laat je het weten morgen?
 
Wat fijn gefeliciteerd.We lopen echt op een dag na gelijk op.Ik brn nu 6weken en 5dg.Wij hebben gister onze echo gehad.En het hartje ook zien kloppen,nog niet gehoord,want dit doen ze pas met de volgende echo.Maar wij zijn ook super blij dat alles goed is.Had zondagavond wat bloedverlies dus was helemaal in paniek,dacht dit is foute boel,maar alles zag er goed uit.
Geniet ook lekker van het goede nieuws.Doen wij ook.Wanneer heb je 2de echo?Wij 5november.
Gr. Suusje
 
@Suusje
Ja wat goed he?? En jij hebt je wondertje dus al 2x mogen aanschouwen... Heb het hartje ook niet gehoord hoor, kan volgens mij helemaal nog niet. Maar het zien alleen al...en dat terwijl het nog zo klein is.

Mag 3 november voor de volgende, ben dan 9 weken. We lopen inderdaad gelijk! Denk wel dat ik nog word 'bijgesteld' bij 12 weken echo vanwege m'n langere cyclus. De VK heeft nu nog de standaardberekening aangehouden maar tegen die tijd word ik waarschijnlijk een dag of 4/5 teruggezet:)

Ons geduld zal wel op de proef worden gesteld de komende 3 weken... had volgende week alweer willen komen..haha

 
Terug
Bovenaan