Een kloppend hartje!

Hoera! Vanochtend een goede echo gehad! Hier was ons minimensje op te zien en zoals het nu staat ben ik 6 weken en 5 dagen zwanger. Hiermee ben ik op 2 maart uitgerekend. Ik ga me dus maar aansluiten bij de maart-mama's :)

Over 2 weken mag ik nog een keer komen voor een duidelijkere termijnbepaling, joehoe! Voel me meteen veel beter en kan het wel van de daken schreeuwen. Ik heb mijn collega's direct in kennis gesteld en zal ook de familie t dit weekend vertellen. Ik kan echt niet wachten tot 12 weken!

Jullie allemaal een heel fijne zwangerschap gewenst en ik blijf jullie berichtjes nog wel wat lezen :)

Groetjes Yvanka

Geweldig zeg en wat fijn dat je al een echo hebt gehad. Komt dat omdat je onder behandeling ben in het ziekenhuis? Ik zou ook graag een echo willen maar helaas doen ze het pas als ik 10 weken ben.
Wanneer was je laatste menstruatie?
Soms dan ben je 8 weken en dan moet je er weer 2 weken vanaf trekken..vandaar.

Ik heb de vorige keer een miskraam gehad, waardoor ik nu heel vroeg al terecht kon. Maar anders kreeg ik ook wel een vroege echo, ligt denk ik een beetje aan de echopraktijk...
Dat mijn uitgerekende datum anders werd, had ik wel verwacht. Mijn cyclus is niet precies 4 weken en mijn menstruatie is altijd wat apart...

Terug
Bovenaan