Een knakje horen wanneer baby beweegt

<p>Hehoi,</p><p>Ik ben nu 33 weken zwanger en heb nu voor de 2de keer een knak geluidje gehoord toen mijn baby bewoog. Het klinkt een beetje als je met je nagels tegen elkaar aan tikt of dat je eigen vinger zachtjes knakt. Het komt echt uit de buik en je voelt het niet. Iemand enig idee wat het is?</p>

Ik hoor het ook! Echt al vanaf de 20ste week ofzo ben nu 36.4

heb het aan mijn gyneacoloog gevraagd maar zij had er echt nog nooit van gehoord!! Ze zei dat ik me er ni druk over hoefde te maken.  Ik dacht eerst echt dat ik gek was maar Mn vriend hoorde t ook haha. En hij beweegt echt heeel veel dus maak me er zelf ook ni druk om!

Ik heb het ook, de verloskundige had er wel eens van gehoord maar kon niet verklaren wat het is. Ze zegt dat het niks ernstigs is, waarschijnlijk een spier o.i.d. wat wegschiet, het kan in ieder geval geen schade aanrichten. Ik heb het een aantal keer per week

Ik zat gisteren en vandaag toevallig rond te vragen maar niemand weet waar ik het over heb. Ik ben 39+6 en hoor de laatste tijd wel eens een "klikje" of "smakje" vanuit mijn onderbuik. Zit wel echt laag, net boven mijn schaambot. Een heeeel subtiel klikje is het. Ik hoop elke keer dat er wat gaat gebeuren maar helaas... :p Heb ook echt geen idee wat het is.

Ik heb dit eind zwangerschap ook weleena gehoord, ik dacht echt dat mn vliezen gingen breken ofzo:p
 Ikk gaf het aan bij de verloskundige en die hadden geen idee wat het was! Nog nooit gehoord ook zeiden ze! 

Terug
Bovenaan