Een lach en een traan

Hoi lieve meiden,

Een traantje vanwege de teleurstelling toch ongi te zijn geworden afgelopen maandag,
een lach, omdat ik het gelukkig goed kan relativeren.
Als je er zo mee bezig bent zwanger te wordent, lukt het volgens mij gewoon niet, dat zit tussen de oren.
Misschien dat ik net als Annemarie daarom iets minder vaak op het forum zal verschijnen, maar aan de andere kant, jullie zijn ook mijn steun en toeverlaat, en ik ben zooo benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat, dus ik zal zo nu en dan toch terugkeren.

P.s. Ik wens  de NOD dames van deze week  veel sterkte!

Heel veel groetjes,

Angelique

Lieve Ange,

Ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen. Ik hobbel hier nu zo'n 4 weekjes rond eerst op het zwanger zijn en nu op dit forum en begin me ook af te vragen hoe dit dan weer verder moet, ben ik er niet nu al te veel mee bezig.

Ik vind het fantastisch om te merken hoeveel steun we van elkaar krijgen maar als je bang bent dat je er te veel mee bezig bent is het soms beter om even los te laten. Vaak als je minder op iets gefocust bent komen  de dingen  vanzelf  goed, hier schijn je simpelweg op te  moeten  vertrouwen (was alles maar zo simpel). Dit hebben ze mij ook weer wijs gemaakt en op andere fronten (werk, privé, sport) heb ik wel gemerkt dat dit kan  werken. Of dit voor zwanger worden ook geldt durf ik je niet te beloven maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen en hoop dat je snel een goede zwangerschap mag hebben en dat je voor nu een beetje rust kunt vinden!

Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan