Een lange weg

Hoi Meiden, Dames,

Ik ben zo blij, maar heb nog zo'n lange weg te gaan. Als ik al die berichtjes hier lees word ik helemaal dizzy. Mijn man heeft eindelijk besloten, of eigenlijk hebben we dat dus samen gedaan, om een hersteloperatie te laten doen. We wachten dus op het moment dat hij geopereerd gaat worden.... daarna gaan we dus aan de klus. Maar ik ben ook nog eens zeer onregelmatig. Ben al naar de gyn geweest en alles is goed. Alleen de eiblaasjes blijven langer zitten dan normaal. Maar om dat regelmatiger te laten worden heb ik al wat tips gelezen hier... wie weet er nog meer? Ook heb ik nu nog mooi even de tijd om te stoppen met roken en af te vallen... We zien het allemaal wel, ik hoop dat het ooit eens lukt! Ook hoop ik voor jullie dat het lukt! We duimen dus voor elkaar....
Tot binnenkort hopelijk!

gr. Fairytail
 
Hoi,


Welkom hier!

De enige tip die ik je kan geven heb je al gelezen denk ik, teunisbloemoliecapsules nemen God, ik lijk wel een wandelend reclamebord voor die dingen maar ik heb de bewijzen gezien en het werkt echt! ook niet voor iedereen denk ik maar het proberen kan geen kwaad hé! Dat stoppem met roken is een prima idee!! Ik ben al heel fel verminderd, zit nu op 2 sigaretten per dag en dat gaat zeer goed dus binnenkort hoop ik er helemaal vanaf te zijn want het is natuurlijk erg erg slecht! HEb je al een datum voor de operatie?

Heel veel succes en veel klusplezier!
 
Dankje voor je berichtje! Ik ga gelijk op zoek naar de teunisbloemcapsules. Verkopen ze die ook bij een gewone drogist of moet je bij een reformhuis zijn?
Qua roken zit ik nu ook op 2 sigaretten per dag, en ik doe mijn best om soms hele dagen niet te roken. Is inderdaad beter als je zwanger wilt worden en zijn, maar ook voor de algehele gezondheid he ;)
Datum voor de operatie hebben we nog niet maar de vooronderzoeken zijn geweest en we hopen dat hij binnen 8 weken geholpen gaat worden. Ik heb dus 10 weken om regelmatig te worden (ivm eisprong) en te stoppen met roken. En of het dan gaat lukken....
Ik hou jullie op de hoogte!

groetjes van Fairytail
 
Hallo,
Welkom hier.
Spannend he, zo beginnen aan een klein ukkie.
Ik moet je wel waarschuwen voor dit forum, HET IS SUPERVERSLAVEND!!!!
Ik wens jullie veel succes met klussen na de operatie en tot lees.

grtjs,
Bea
 
Hoi Fairytail,

Welkom hier op het forum. Ik ben er niet vaak op, aangezien ik alleen maar op het werk kan kijken. Sterkte voor je mannetje met de operatie. Ik rook gelukkig niet, maar ook sterkte daarmee.

Liefs Ilona
 
Terug
Bovenaan