een leuke manier om te vertellen ????????

hey meiden

ik ben opzoek naar een leuke/originele manier om het aan mijn ouders te vertellen en de manier waar ik het op wilde doen is al door mijn zusje gebruikt (2 rompertjes met l love oma en i love opa en daar de eerste echo bij)
 
Wat dacht je van een speciale kerstbal in de boom of een echo foto verstopt in een cake of zo. Je kunt bij de vk toch naar het hartje luisteren nou vanaf week 12 kun je met een doppler thuis naar het hartje luisteren geef je zo'n ding aan je ouders en dan laat je hen luisteren.

Dit zijn een paar ideetjes. Succes met vertellen.

Groetjes Jo
 
Een vriendin van me had een foto gemaakt en als kaart gebruikt met daarop zijn schoenen, haar schoenen en een paar babyslofjes.. Erg leuk! En je kunt op veel plaatsen t-shirts laten drukken met "ik word opa/oma"... Succes met vertellen..

Groetjes,
Suzanne
 
Wij hebben een invul boekje gekocht. Mijn kleinkind van pauline oud. Daarin kunnen ze de eerste 4 jaar van het kindje bijhouden en er worden ook dingen gevraagd over de zwangerschap van je ouders. Die hebben we ingepakt en met moederdag gegeven naast de andere cadeautjes. Bij mijn vader duurde t even voor hij de hint begreep mijn ouders wisten dan ook niet dat we bezig waren met kinderen. mijn ouders vonden t iig erg leuk. Dit kun je natuurlijk ook geven met de kerst of zomaar. Gr Melanie
 
Even inbreken: Bij onze eerste hebben we een voorleesboekje over logeren bij opa en oma ingepakt en gegeven. Het kwartje viel gelijk...
Wellicht als kerstcadeautje?

groet en veel plezier met het vertellen!

groet,
Mamafn
 
Mijn schoonmoeder zei altijd: ik zou een stuk van mijn oor geven voor een kleinkind. Wij hebben toen een groot oor gekocht en een stuk eraf geknipt. In een mooie kadodoos gedaan met op de bodem omgekeerd een foto van de laatste echo. Ze was helemaal door de dolle heen :D
 
En heb je het al verteld?
Wij gaan het weekend bij onze ouders op de koffie en nemen een doos tompouce mee van de hema met daarop gedrukt: ik ben stoer want ik wordt grote broer!
Je kan natuurlijk ook de uitgerekende datum erop zetten of hiep hiep hoera jullie worden opa en oma!
Nu zijn we er nog niet over uit hoe we het gaan vertellen tegen onze beste vrienden.

Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan