Een leuterbericht eigenlijk

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? Wat een vreselijk k#t-weer is het vandaag! Ik zit met mijn sportkleren aan, klaar om naar de sportschool te gaan maar heb absoluut geen zin!! Voel me vandaag ook een klein beetje misselijk maar dat kan ook van het eten van gisteren komen. Dacht nl. dat ik heel erg zin had in spruitjes.. totdat het op mijn bord lag. Toch maar gegeten maar als ik er nu nog aan denk.....

Verder ben ik echt in shock door het berichtje van El op het septemberforum. Helaas is het bij haar weer misgegaan en dat zegt wel genoeg, dat een kloppend hartje ook zeker nog niet alles wil zeggen. Vind het zo ongelooflijk rot voor haar! Wat is de natuur toch oneerlijk soms!

Po, hoe is het met jou? En Marjon, ook voor jou wordt het onverwachts spannend!! En Joyce natuurlijk en er zitten er nog een paar in spanning. Misschien wordt dit wel een hele vruchtbare maand...

Monique en Nien, heb nog een berichtje staan maar dat is wel weer een tijdje terug. Ik hoop dat het goed gaat met jullie! Nien, sterkte gewenst met deze laatste loodjes!

Ik heb mijn man morgen getrakteerd op een nachtje in de bruidssuite van een mooi hotel in Egmond aan Zee.. ik hoop maar dat het een beetje droog is zodat we nog even lekker op het strand kunnen struinen!

Nou meiden, geniet van jullie weekend!

X F

Hihi, ja spruitjes. Lastig he, dat zwanger zijn. Denk je dat je heel erg zin hebt in iets, en dan blijkt dat je er bijna (of helemaal) misselijk van wordt. Dat herinner ik me nog wel. Ik was een hele moeilijke eter toen ik zwanger was.

Wat erg voor El, ik zal strakjes even het septemberforum opzoeken om een berichtje achter te laten. Zo'n kloppend hartje zegt inderdaad nog niets. Daar kan ik helemaal van meepraten. Dat maakt een volgende zwangerschap ook zo spannend. Ik was al bijna 15 weken ver en mijn kindje ook en het ging toch nog mis. Dat ga ik natuurlijk niet telkens zeggen als ik een blij berichtje lees over een echo met kloppend hartje (maar dacht dat ik het hier nu wel 1 keertje kan zeggen). Maar ik denk er toch elke keer weer aan. Een eventuele volgende keer zal ik op geen enkele echo kunnen vertrouwen...

Hoop niet dat ik jou nu ongerust heb gemaakt. De kans dat het goed gaat is heel groot als je een hartje hebt zien kloppen! Maar niemand kan je garanties geven, zo is het nu eenmaal. Daarom is het ook zo'n wonder als een vrouw een gezond kind op de wereld zet!

Ik zit nog steeds met af en toe een misselijkheidsvlaag en een raar gevoel in mijn buik. Durf er bijna niet op te hopen dat het raak zou kunnen zijn! Af en toe weet mijn gevoel zeker dat ik zwanger ben, maar het moment erop neemt mijn verstand het over en ben ik weer helemaal ontnuchterd. Vind het echt keispannend. Nog 5 daagjes wachten! Dus we houden nog even de spanning erin.

Ben je nog gaan sporten? Het is inderdaad kloteweer, ben ik net 5 dagen in Ierland geweest: prachtig weer. Kom ik terug in Nederland: regen je weg. Omgekeerde wereld! Ik hoop voor je dat het morgen lekker droog blijft en dat je kilometers strand kunt over struinen! Heel veel plezier!!

Liefs,
Marjon

Hallo!!!

Sorry dat het zolang heeft geduurt, maar heb niet altijd de fut om een leuk berichtje te typen!
Wil je in ieder geval een heel romantisch nachtje wensen! En dat het maar gezellig en knus mag zijn! Geniet ervan!

Liefs Nienepien

ps; onze website is vernieuwd!

Hoi F, zitten jullie in Hotel Zuiderduin toevallig? Daar zijn wij laatst ook geweest, is wel erg leuk vond ik, hoop alleen dat jullie niet weg waaien van het strand maar dan kunnen jullie je ook nog wel ergens anders vermaken denk ik.

Ik heb het ff gelezen van El op het sept forum, tjee wat erg zeg ongelofelijk.

In ieder geval veel plezier in Egmond!! liefs Po

Hoi meiden,

Po, het is niet Hotel Zuiderduin maar het Best Western hotel. Het schijnt een mooie suite te zijn dus ik ben benieuwd.. Met dit weer zullen we wel veel op de kamer zijn dus ben benieuwd!

Marjon, ik kan me alleen maar indenken hoe jij je moet voelen bij de volgende zwangerschap. Het zullen inderdaad zenuwslopende weken worden. Kon je je ogen maar dicht doen en dat je dan ineens op week 20 zat van je zwangerschap! Ik ben ook erg voorzichtig nu. Denk wel dat ik ga vragen of ik vragen nog een echo mag omdat ik die week erop een kleine week op vakantie ga en het voor mijn gevoel prettiger vind, als ik nog een echo ervoor zou mogen krijgen. Ik ga maandag even bellen...

Po, ookal heb je er zelf niet zo'n goed gevoel over... het worden spannende dagen! En ook voor Marjon wordt het spannend. Ik hoop het toch zo want ik gun het jullie gewoon ook enorm!

Nou meiden, ik spreek jullie denk ik dinsdag pas weer.

Nien, heel veel sterkte deze weken gewenst en ik wil echt na de bevalling alles horen!! Ik zal ook even je website weer gaan bezoeken. Sterkte deze komende weken!! (maar ik spreek je natuurlijk nog wel).

Dikke kus F.

Terug
Bovenaan