Een lijf dat reageert op baby's/ kinderen....

Zo grappig; ik paste gister op het dochtertje van mijn vriendin (bijna twee maanden oud) Ik ging haar de fles geven en ja hoor, mijn lijf deed meteen mee; steken door mijn borsten. Apart dat je dat nu al merkt. Vorige week met mijn neefje van drie maanden ook al, toen ik hem op de arm had precies hetzelfde verhaal...... Ik heb het trouwens ook als ik met onze jongste bezig ben.
Nu heb ik drie keer borstvoeding gegeven, dus mijn lijf bereid zich denk ik alvast maar weer voor, haha.

Nog meerderen van jullie die wat merken als ze met baby's/kinderen bezig zijn?

Liefs trotse mama van drie!

hoi vierde

nee ik heb daar nog geen last van, maar ik merk wel dat ik echt samenkrimp als nu een kindje huilt zoals bv de baby van mijn vriendin. Ik ben dan geneigd om over de tafel heen te vliegen en het kereltje op te pakken en te troosten. En dat terwijl ik daarvoor eigenlijk zoiets had van laat maar lekker brullen.

Misschien is het bij mij ook nog niet zo omdat dit de eerste zwangerschap is en en mijn lichaam het nog niet kent?!

knuff

Eh, zelfs als ik erover lees, reageert mijn lijf. Heb mijn jongste tot afgelopen februari zelf gevoed en als ze wil kan ze zo verder merk ik wel. Steken in mijn borsten en zelfs al een beetje lekken.

Ik merk het nog niet zo aan mijn lijf maar mijn emoties zijn echt niet te controleren, bij de Unicef reclames, bevallingsverhalen en gisteravond Babyboom, tranen met tuiten!!

Terug
Bovenaan