een maandje geen zin........is dat raar???

A

Anoniem

Guest
Ik moet ook ff iets kwijt. Ik ben een beetje in de war....

Wij zijn nu al twee jaar bezig voor een tweede. Ik heb vorig jaar zoals jullie wel weten een MK gehad na 17 weken. Vorige maand voelde ik dat ik er teveel mee bezig ben geweest en nu heb ik er eigenlijk deze maand even helemaal geen zin meer er in.
Maar dat is dus heel dubbel. Ik wil wel heel graag, maar wil mij er ff een keer niet voor inspannen.

Is dit nou gek? Iets willen en er geen moeite voor willen doen deze keer.......ik bedoel niet dat ik helemaal geen sex  meer wil ofzo of geen tweede meer wil, maar ik heb gewoon ff geen zin meer erin.

Of is het eigenwijsheid, omdat het nog niet is gelukt...of ter voorkoming van weer een teleurstelling....

ik weet het ff niet meer  
gr mama van MD

Hoi,

Ik kan me wel in je verplaatsen, al is mijn situatie wel iets anders.
Vorig jaar oktober ben ik gestopt met de pil, eerst om te ontpillen en dan om na de carnaval voor het eggie te gaan.

Mijn vriend gaf in januari aan te twijfelen of hij er echt wel aan toe was, en ook bij mij kwamen wat twijfels.
Niet of ik er wel aan toe ben, maar omdat ik na de zomer een opleiding kan gaan volgen.
We hebben nu samen besloten om te wachten tot na de zomer, voordat we voor het eggie gaan, augustus om precies te zijn.
Ik sta helemaal achter deze beslissing ondanks dat ik ook wel heel graag een kindje wil.
Het is nu alleen verstandiger om nog even te wachten.
Aan de pil ben ik niet meer, dus het kan gebeuren dat ik toch  "per ongeluk" zwanger raak, maar dat zien we dan ook wel weer.

Ik wil je veel succes wensen, en misschien helpt het als je het even "los" laat.

Liefs Mickey

Nee hoor, is helemaal niet raar. Mijn eerste zwangerschap eindigde in een miskraam. Vervolgens zijn we 2 jaar bezig geweest om weer zwanger te raken, het laatste half jaar liepen we bij de gynacoloog. Na een half jaar hormonen slikken was ik het helemaal zat, en we hadden besloten om er even mee te stoppen en wat afstand ervan te nemen.
Tot onze grote verbazing kwamen we er bij het laatste bezoek bij de gynaecoloog er achter dat ik zwanger was.
groetjes Melanie

Hoi hoi,
ook wij hebben het deze keer rustig aan gedaan. Ik ben niet helemaal in orde, zit in de medische molen om te kijken wat er aan de hand is. Zwanger ben ik niet, heb een inwendige echo gehad, en daar was duidelijk niets te zien. Wat wel te zien was, is dat het daar allemaal goed is.
Verder heeft mijn schat morgen weer examen en is niet te genieten.
Rond de eisprong (die ik zeker erg duidelijk voel) hebben we wel 2 keer geklust.
Dus wie weet.
De eerste 2 maanden ben ik er veel mee bezig geweest, maar nu hebben we beiden zoiets van..... we zien het wel..... niet dat we niet meer willen of twijfelen, maar gewoon rustig aan doen, we vrijen als we daar zin in hebben en niet omdat het klusweek is.

Groetjes Noelie

Het is gewoon heel dubbel. Aan de ene kant willen wij er wel wat voor doen en aan de andere kant ook een keer weer lekker gewoon genieten en er ff niet aan denken.

Ik denk dat als ik vermoed dat ik vruchtbaar zou kunnen zijn, dat we het dan niet nalaten om toch een keertje extra te genieten....maar als het niet zo is dan ff niet....

Ik wil graag weer eens een keer gewoon normaal de draad oppakken en niet meer daar alleen mee bezig zijn.

Wellicht komt het dan vanzelf wel een keertje goed.

gr mama van MD

Terug
Bovenaan