Een meisje .... Vrouwen voelen het!

Gisteravond hebben we een pretecho gemaakt en mijn 90% gevoel had gelijk! We krijgen een meisje :). Heb mega zin in de nieuwe collectie winterkleding.

Nu vertelde de echoscopist dat meisjes al zoveel geslachtshormonen aanmaken dat vrouwen het meestal goed hebben wanneer ze voelen dat het een meisje is! Bij een jongen voel je je heel anders blijkbaar.

Leuke test lijkt me. Hoe was jullie gevoel en wat gaat het worden?

Groetjes van Lucy

ha wat goed ik ben eind maart pas uitgerekend en moet morgen mn 1ste echo pas krijgen.maar heb zelf en mn man ook sterk het gevoel dat we een meisje krijgen,ben ook alleen maar met meidennamen bezig.heb nu een dochter die zaterdag 4 word(bij haar dacht ik wel een jongen eigenlijk)en een zoontje van bijna 11 mnd,bij hem dacht ik 60%meisje 40%jongen haha.nou een jongen dus,heb nooit goed gezeten dus....dus ben erg benieuwd hoe het nu is.
geniet van de rose wolk
liefs jootje

Vorige week pretecho gedaan (ben nu 17,5 week) en het wordt een jongen. Mijn gevoel was ook een jongen terwijl heel veel mensen om me heen zeiden dat ze er van overtuigd waren dat het een meisje zou worden. Zo leuk dat ik gelijk heb gekregen!!

Leuk hoor !

Hier de 1e x een fout gevoel gehad, dacht een meid en het werd een knul, en bij de 2 had ik het wel goed, en nu denk ik heel sterk een jongen....helaas nog even in spanning wachten tot de 22e dan een 17 weken echo

Mijn gevoel was ook in 1x goed. Vanaf het begin af aan dacht ik al een jongen en keek ook alleen maar naar jongenskleding. Iedereen zei..het wordt echt een meid hoor en zelfs m'n vriend dacht een meid!! Maar mijn gevoel was het beste :)

In het begin had ik heel sterk het gevoel dat we een meisje zouden krijgen maar naarmate ik langer zwanger ben begon ik heel erg te twijfelen... over 2 weken hebben we een geslachtsbepaling dus ben erg benieuwd wat het wordt.. m'n vriend weet het ook helemaal niet wat het wordt dus is het erg spannend allemaal

groetjes Cynthia

Ik had ook helemaal gelijk!! Vanaf het begin voelde ik dat het een meisje was!! En had 22aug m'n 20 weken echo en het was overduidelijk een meisje!! Ben er zoooo ontzettend blij mee!! En m'n vriend is ook Zoo trots dat hij z'n eigen prinsesje krijgt!!

Terug
Bovenaan