EEN MEISJE

`Hahahahaha iedereen zei maar tegen mij je krijgt een jongen. En vandaag heb ik een pretecho gehad en ik krijg een meisje. Het was echt duidelijk zichtbaar. Ik ben zo blij dat ik het nu weet kan ik eindelijk leuke meisjes dingen gaan kopen.
Zijn er al meer mensen die het weten.

Groetjes Heleen
 
Hi Heleen!

En meisje, wat leuk joh!
Hebben jullie al een naam?

Zoals je weet heb ik woensdag weer een echo.
Ik hoop dat ze het bij mij dan ook kunnen zien.
Maar dan ga ik het niet zeggen hoor! Wij houden het nog even geheim.

Vertel jij het alleen op het forum of gewoon aan iedereen?

Geniet ervan!

Liefs,
Mandy
 
Hai Heleen,

Van harte meid, met je kleine meid!!!! Wat geweldig he, om dat te zien en nu ook te weten wat je krijgt.
ik ben ook zo benieuwd....stiekem gaat de voorkeur uit naar een meid..ivm alle leuke roze kleertjes enz. Ik heb al een roze jasje gekocht..hahhahha....mocht het een knul zijn, ik heb nog 5 vriendinnen die zwanger zijn...neem niet aan dat iedereen een knul krijgt dan geef ik het kado (heb namelijk ook al hele stoere nikes gekocht, voor een jongentje)
Goh wat leuk zeg!! He en maar E25,00 hoe kan dat nou??????

Groetjes Mniek31
 
Hoi Heleen,

Wij krijgen ook een meisje, dat hebben we kunnen zien op de screeningsecho.
IK zelf had heel erg het gevoel dat ik zwanger was van een jongentje.
We hebben al een dochter van 4, en haar zwangerschap was zoooo anders. Dit kindje is heel druk en aanwezig, slaapt weinig en is erg sterk.
Dat was dus bij mijn eerste niet zo.
Dus wij krijgen een lekker pittig meisje. Ik vind het helemaal geweldig, ik moest wel heel even (een uurtje ofzo) wennen aan het idee dat ik geen jongen kreeg.
Ik heb dus ook al echt meisjes kleertjes gekocht, en het kamertje wordt lime groen met roze.
Wij hebben het alleen aan onze ouders verteld, mijn vriend wil het niet verder vertellen, dat vind ik wel jammer,ik zou het ook heel graag aan mijn dochter willen vertellen, maar ja als zij het weet........
We hebben inmiddels ook al een naam, vond ik eerst heel moeilijk om dat nu al te hebben, maar we kunnen er nu eerst even aan wennen, en wie weet komen we nog een veel leukere naam tegen, maar ik denk dat het bij deze blijft.

Geniet van je kleine meid in je buik.

Groetjes, Ris 28 weken
 
Hoi,

Wij weten sinds week 21 ook wat het wordt. Ik ga het niet vertellen want de beide opa's en oma's wilden het niet weten en m'n man vond het ook wel zo leuk om voor ons zelf te houden.
Ondertussen heb ik ook een kast vol met kleertjes die het geslacht duidelijk verklappen. Mochten ze toch een foutje hebben gemaakt, moet ik dat maar bewaren voor een eventuele volgende (haha).
Dat heb ik nu wel. Ik hou een 'week-boekje' bij voor de baby. Elke donderdag schrijf ik daar een verhaaltje in (ben dan weer een week verder). Sinds we weten wat het wordt staat daar ook een naam boven. Nu zo aan het eind begin ik toch wel een beetje 'nerveus' te worden over het eventuele foutje wat er kan zijn. Dus schrijf al een paar weken er in, als je toch een ........ blijkt te zijn dan ga je zo en zo heten blablabla. Maar ja de echografist was zo overtuigd van het geslacht dat ze er zelfs bij zei dat we het kamertje met een gerust hart in 1 van de wel bekende kleuren konden in richten. Ben benieuwd, ga er nu eigenlijk wel helemaal vanuit, maar ja de laatste 2 weken roepen we nu ook maar even regelmatig de andere naam door het huis.

groetjes kirsten
39w1d
 
Terug
Bovenaan