Een meisje

Gister zijn we voor een 3D en 4D-echo geweest en het is een meisje.
Het was zo mooi om te zien hoe ze in mijn buik lag. Zat ook lekker met de navelstreng te spelen en te happen in het vruchtwater.

Ze kon ons echt met zekerheid vertellen dat het ook echt een meisje was. Heb het nog even gevraagd voordat we losgaan op allemaal roze dingen. Helemaal geweldig.
Krijg dus een koningskoppel want een zoon hebben we al.

O even voor de duidelijkheid: een tweede jongentje hadden we ook niet erg gevonden en natuurlijk is het het belangrijkst dat ze gezond is.

Groetjes Diana 16,2

Hoi Diana,

Een meisje, leuk joh, ja dat is wel het voordeel van weten wat je verwacht.
Mijn man wil nu ook toch best wel weten wat wij verwachten, maar ja, ik wil het nog steeds niet weten tot aan de geboorte, natuurlijk haha!
Ga maar lekker los met de spullen kopen voor je meisje!

Alice
17w6d

hoi hoi mede mama,

GEFELICITEERD   hihi een meisje! super

wij krijgen ook een meisje... leuk he! en hier ook een konings koppel.. of een rijkelui's wens.. we hebben een zoontje van nu 18m en als hij bijna 2jr is komt daar een klein zusje voor hem bij.. ik ben ook super blij en een jongen had ik netzo leuk gevonden maar dan was ik wel voor een 3de kindje gegaan.. nu blijft het voor 90% maar bij deze 2! niet omdat ik het niet zou willen maar mee omdat ik errug veel problemen heb met zwanger zijn.. errug misselijk.. dwz echt ziek tot week 17 met hele dagen door spugen en daarnaast deze zwangerschap loopt niet echt makkelijk... (nekplooimeting.. die slecht was...)
maar goed ik ga lekker los op ROZE.. haha
wens jij ook veel shopplezier!!

liefs Annemieke

hai
ik ben ook zo benieuwd wat het is maar op de site waar ik mijn 20 weken echo laat doen staat duidelijk dat de echo niet bedoeld is om het geslacht van de baby te ontdekken, wie heeft dat ook?? want ik wil het wel heel graag weten   en er is nogal een wachtlijst voor een pretecho zeg maar dus om die te maken en dat ze dan starks wel het geslacht zeggen is ook   niet de bedoeling...

groetjes Carolien
16w 3dgn.zwanger van nr 3

Terug
Bovenaan