EEN MEISJE!!!

We hebben twee zoontjes en vandaag bij de pretecho gezien dat we een meisje krijgen!!!

Moet nog erg aan het idee wennen, maar de echo meneer was voor 95 procent zeker, dus hij zal wel gelijk hebben haha.

Meteen een roze slaapzakje gekocht. Echt geweldig zo'n kleine uk erbij ben erg nieuwschierig hoe dit kindje is, onze jongens zijn erg verschillend.
Wauw ben weer erg onder de indruk van het ukkie in mijn buik.

groetjes babymama

hé wat leuk, gefeliciteerd met jullie meid op komst.
Dat lijkt me zeker even wennen na 2 jongens hoor. Dat ben je toch aardig gewend inmiddels haha.

groetjes,
Marije

super!
wat leuk dat je weet dat jullie een kleine meid mogen verwachten!
zelf krijg ik een knul en ik moest ook erg aan het idee wennen.
gewoon wennen dat ik weet wat er nu in mijn buik zit!
een nieuw kindje en   een nieuwe kleding kast :D
leuk hoor al die te schattige jurkjes!
geniet er van!

groetjes ilse

Hey meiden,

bedankt voor jullie felicitaties. Moet nog wel aan het idee wennen, maar ga volgende week aan de gyn vragen of hij ook kan kijken of het een jongen of een meisje is. Misschien kan hij me overtuigen haha.

Groetjes babymama

Super een kleine meid!! Wij zelf krijgen ook een meisje, althans....
Bij de 20 weken echo zeiden ze dat het een meisje zou worden, later bij de 3D echo zeiden ze zelfs 100% een meisje, maar nu kom ik net terug van de verloskundige en die zei dat ze zou zweren dat het een jongetje zou worden??? Aan het hartje te horen althans??? Tja....wat moet je daar nu mee?

Hoihoi,

ja het blijft toch afwachten of het echt een meisje is, maar vandaag nij de gynacoloog geweest en een echo gehad. Ook hij zegt dat het een meisje is. Daar vertrouw ik toch meer op dan de snelheid van de hartslag. Dat is volgens mij een bakerpraatje hoor. Hoe snel het hartje klopt heeft volgens mij te maken met of ze wakker zijn of slapen en hoe actief ze zijn, dus dat wisseld steeds.

Wel leuk hoor al dat meiden spul en begin nu ook een beetje aan het idee te wennen.

groetjes

Terug
Bovenaan