A
Anoniem
Guest
Hallo,
ik sprak vandaag mijn schoonzus op msn.
Ze vroeg of wij binnenkort (bepaalde datum) op haar kids haar verjaardag komen (tweeling).
Maar das net in het weekend dat wij hier laminaat gaan leggen
Dus dat heb ik gezegd tegen haar.
Toen begon ze ervover dat we nog steeds voor HAAR verjaardag moesten komen, en daar heeft ze ook helemaal gelijk in!!
Maar aan de ene kant is het mss maar goed dat we niet naar haar verjaardag zijn geweest, want een paar dagen later lag haar oudste dochtertje int ziekenhuis... longontsteking.
En das besmettelijk als het nog "vers" is.
Maar dat we nog steeds langs moeten komen, komen we niet onderuit, daar heeft ze helemaal gelijk in hoor.
Maar ze wonen een uurtje rijden vanuit ons, dus daar ga je ook niet zomaar naartoe.
Dan komt er ook nog bij kijken dat ze op mijn vriends verjaardag, afgelopen jan alweer ook niet is geweest, en op de mijne ook niet... sept.
Dus heb gezegd: kom je dan wel op Ramon zn verjaardag (vriend).
Nou, dat hangt ervanaf. hoe het gaat enzo.
Ennnn... of ik zin heb!!
Ja denk ik dan... het gaat er niet om dat wij geen zin hebben, maar of ze plant het altijd verkeerd, of er komen heel veel mensen (kunnen allebei niet tegen druktes), en dan wordt er ook nog gerookt.
En dan wil ze niet tegen haar visite zeggen, dat ze niet mogen roken zolang ons zoontje daar is.
Dat snap ik aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant vind ik het niet kloppen.
Oké, wij roken zelf ook, maar niet waar de kleine bij is!!
Toen begon ze erover dat ons zoontje overal slaapt, maar dat hij nog niet bij mn schoonouders heeft geslapen.
Dat is ook wel zo, maar daar hebben we ook een reden voor:
Ook mijn schoonouders wonen een uurtje rijden vanuit ons.
Dus mocht er wat gebeuren (ff afkloppen) zijn we daar niet 1,2,3.
En dan weet ik zo al dat ik geen oog dichtdoe.
Maar dat is dan gelul zegt ze.
Ik vind het best jammer dat ze zo reageert, want voorderest is het een goed iemand die niet op haar mondje gevallen is.
We willen dat wel gaan proberen, maar nu nog niet... ons zoontje is 7,5 maand.
En dan krijg IK het ook nog naar mijn hoofd gesmeten dat als wij willen dat hij een band krijgt met zijn opa en oma, dat wij daar wat aan moeten doen!!
Het moet van beide kanten komen vind ik.
En we gaan daar 1x in de 1,5mnd naartoe.
Maar zelf komen ze hier niet echt vaak, (als ze komen is wel echt gezellig!!)
Het is toch logisch dat ons zoontje zijn andere opa's en oma's vaker ziet?
Want die wonen hier immers in de buurt.
Bijv. hun kinderen (van mijn schoonzus) zien mijn schoonouders weer veel vaker, dan dat ze ons zoontje zien.
Das toch logisch, of ben ik nou zo lomp??
Graag jullie reacties hierover, want weet niet hoe ik dit tegen haar moet zeggen.
Ik wil graag de vrede bewaren in de fam.
Ik heb het gevoel dat hun denken dat het aan mij ligt, dat wij daar niet vaak komen, maar das echt nie zo!!
Groetjes Debby.
ik sprak vandaag mijn schoonzus op msn.
Ze vroeg of wij binnenkort (bepaalde datum) op haar kids haar verjaardag komen (tweeling).
Maar das net in het weekend dat wij hier laminaat gaan leggen
Dus dat heb ik gezegd tegen haar.
Toen begon ze ervover dat we nog steeds voor HAAR verjaardag moesten komen, en daar heeft ze ook helemaal gelijk in!!
Maar aan de ene kant is het mss maar goed dat we niet naar haar verjaardag zijn geweest, want een paar dagen later lag haar oudste dochtertje int ziekenhuis... longontsteking.
En das besmettelijk als het nog "vers" is.
Maar dat we nog steeds langs moeten komen, komen we niet onderuit, daar heeft ze helemaal gelijk in hoor.
Maar ze wonen een uurtje rijden vanuit ons, dus daar ga je ook niet zomaar naartoe.
Dan komt er ook nog bij kijken dat ze op mijn vriends verjaardag, afgelopen jan alweer ook niet is geweest, en op de mijne ook niet... sept.
Dus heb gezegd: kom je dan wel op Ramon zn verjaardag (vriend).
Nou, dat hangt ervanaf. hoe het gaat enzo.
Ennnn... of ik zin heb!!
Ja denk ik dan... het gaat er niet om dat wij geen zin hebben, maar of ze plant het altijd verkeerd, of er komen heel veel mensen (kunnen allebei niet tegen druktes), en dan wordt er ook nog gerookt.
En dan wil ze niet tegen haar visite zeggen, dat ze niet mogen roken zolang ons zoontje daar is.
Dat snap ik aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant vind ik het niet kloppen.
Oké, wij roken zelf ook, maar niet waar de kleine bij is!!
Toen begon ze erover dat ons zoontje overal slaapt, maar dat hij nog niet bij mn schoonouders heeft geslapen.
Dat is ook wel zo, maar daar hebben we ook een reden voor:
Ook mijn schoonouders wonen een uurtje rijden vanuit ons.
Dus mocht er wat gebeuren (ff afkloppen) zijn we daar niet 1,2,3.
En dan weet ik zo al dat ik geen oog dichtdoe.
Maar dat is dan gelul zegt ze.
Ik vind het best jammer dat ze zo reageert, want voorderest is het een goed iemand die niet op haar mondje gevallen is.
We willen dat wel gaan proberen, maar nu nog niet... ons zoontje is 7,5 maand.
En dan krijg IK het ook nog naar mijn hoofd gesmeten dat als wij willen dat hij een band krijgt met zijn opa en oma, dat wij daar wat aan moeten doen!!
Het moet van beide kanten komen vind ik.
En we gaan daar 1x in de 1,5mnd naartoe.
Maar zelf komen ze hier niet echt vaak, (als ze komen is wel echt gezellig!!)
Het is toch logisch dat ons zoontje zijn andere opa's en oma's vaker ziet?
Want die wonen hier immers in de buurt.
Bijv. hun kinderen (van mijn schoonzus) zien mijn schoonouders weer veel vaker, dan dat ze ons zoontje zien.
Das toch logisch, of ben ik nou zo lomp??
Graag jullie reacties hierover, want weet niet hoe ik dit tegen haar moet zeggen.
Ik wil graag de vrede bewaren in de fam.
Ik heb het gevoel dat hun denken dat het aan mij ligt, dat wij daar niet vaak komen, maar das echt nie zo!!
Groetjes Debby.