Een miskraam op je verjaardag tja...

Hallo allemaal,

Als eerste moet ik zeggen dat ik het heerlijk vind om zo even mijn verhaal te doen tegen lotgenoten. Gister had ik me op het forum aangemeld. Bij de vrouwen die in november gaan bevallen.
Gister was ik 37 jaar geworden en precies 7 weken zwager en ik zou op 7 november uitgerekend zijn. Tja zeg maar gerust ik was in de 7de hemel.

Gister middag kreeg ik spontaan bloed verlies. Ik wilde niet geloven dat er iets mis was. Ook op het internet lees je verhalen die je weer gerust stellen.Ik had namelijk geen kramp.
De avond verloor is nog meer en om 23 uur zoveel dat ik toch echt de huisatsenpost moest bellen.
Ze kunnen niks voor je doen en stellen je ook gerust. Morgen maar even bellen met je huisarts (verloskundige had ik nog niet die zou ik vandaag gaan bellen)
Vanmorgen weer veel bloed..... Ik werd bang...
De huisarts keek als eerste en zei dat mijn baarmoeder open stond en hij haalde 2 stukjes weefsel weg. Houd er rekening mee dat het mis is. Hij was heel lief voor me en maakte een afspraak bij de gynecoloog voor een echo.
Moest tot 11 uur wachten.... en daar zit je dan tussen vrouwen met een dikke buik. Ik moest zo huilen...
De echo bevestigde mijn angst. Het was mis. Een leeg zakje met wat weefsel meer niet.

Bah wat is dit waardeloos.....

Renate

Hallo Renaatje,

Het blijft altijd een vreselijk verlies, ook al weet je dat het voor de 12 weken mis kan gaan, je houd er geen rekening mee dat dat gebeurd!

We praten met een paar meiden op pagina 11 alweer onder het kopje 'zwanger worden na een miskraam deel 2' Gelukkig voor een aantal zijn zij alweer zwanger, sommige ook nog niet. Als het je leuk lijkt, kom er bij en kunnen we elkaar steunen...

Liefs Betty

Wat vervelend en wat naar dat dit jullie is overkomen. Ik heb zo'n 4,5 jaar terug een miskraam gehad en toen werd ik een dag na mijn verjaardag gecurreteerd. Was ook niet erg leuk.
Heel veel sterkte de komende tijd
gr. mamajo

Terug
Bovenaan