een mooi klopend hartje !!!!

Ik ben zo blij.
na al die vervelende berichten over meiden bij wie geen teken van leven was te zien, was ik toch wel erg gespannen. Meiden ik leef erg met jullie mee.
maar gisteravond mochten we heen, en we zagen meteen het hartje kloppen;
ZO MOOI !!! Nu is het "echt" !
ben wel een week korter,dan mijn eigen berekening. van 10+3 terug naar 9 weken.
dat viel wel even tegen. verheug me zo op het moment dat iedereen het mag weten..
de smile is nog niet van mijn gezicht!!!
groetjes.

hoi roosje,

Wat goed zeg. goed nieuws is altijd leuk. ga er indd volop van genieten meid. en je heb nu een goede echo dus ik zou niet meer wachten met vertellen hoor. maar ieders eigen keuze he. bij mij weet iedereen het al , maar ik krijg me echo pas na de 12 wk en zo lang kan ik niet wachten hoor. morgen ben ik 10 wk. 3 jan mag ik eindelijk naar de vk.

susses en ga er nu volop van genieten he. nu is het indd helemaal echt.

xxx Bambi

Roosje wat superfijn voor jullie!
Wat een heerlijk gezicht he zo'n kloppend hartje, het geeft ook zo'n opluchting.
Wel een beetje balen dat je korter zwanger bent dan je dacht, maar ach over een paar weken weet je niet anders meer.
Ik heb komende maandag mijn tweede echo, de 12 weken, en ondanks de goede eerste echo, vind ik het weer superspannend.

Geweldig, wat zal dat een fijn gevoel zijn zeg. Nu is de kans nog maar erg klein dat het nog misgaat, heerlijk. nu telt elke week maar over een poosje maken die paar dagen natuurlijk niets meer uit. Geniet er maar van.

Terug
Bovenaan