Een mooi kloppend hartje en al 1 cm groot!!

Yes! Vanochtend hebben we een hele goede echo gehad. Onze kleine spruit maakt het goed en is al 1 cm groot. Ik ben nu 7 weken onderweg en dat is ook wat ik ongeveer zefl gedacht had. Precies kunnen ze het nog niet helemaal zeggen, maar de metingen die ze gedaan heeft kloppen met het aantal weken.
Wat een opluchting! Nu kan ik al wat meer gaan genieten. Vanochtend tegen mijn schoonouders verteld en vanavond bij mijn eigen ouders vertellen. Ben benieuwd naar de reactie.
Vanmiddag gaan we nog een lekkere spa blauw op drinken op de laatste dag van de carnaval!

Hoe gaat het bij jullie?

Liefs Judith

Gefeliciteerd!

Zelf gaat het ook goed alleen nog geen echo gehad ;) Wel de eerste plas verzameld voor moeders voor moeders.

We zijn over op een andere forum waar het meer prive is.. Zin om ook te komen?

http://oktober2012moed.forum2go.nl/

Ik ben ook net naar de gyn. geweest en zoals we al hadden verwacht is onze kleine nog geen 6 weken oud. Geen hartactie nog...maar dat is ook heel logisch.

@Josh, ik heb me geprobeerd aan te melden maar ook bij mij werkt het niet???

Wat super dat je de echo gehad had en heel fijn om te zien dat er kloppend hartje zit , lekker genieten!! En ik ga ff achter het forum probleem aan zodat jullie ook mee kunnen schrijven

wat fijn zeg!!!

Ik ga maandag voor 't eerst naar de verloskundige, maar volgends mij kan ik dan pas kiezen of ik een termijnecho wil en dat is tussen de 11 - 14 weken. Dat is normaal toch???

Dank voor jullie reacties! Ik zit wel op het nieuwe forum hoor, maar dacht zet het hier weg dan gebeurt er hier ook nog wat ;-)

@ tientje82: nog even spannende weken dus. En idd het is ook heel logisch dat er nog geen hartactie te zien was. Dat is dan weer een nadeel van een vroege echo. Je zit alsnog in onzekerheid.

@ Caitlin88: Het is heel normaal hoor om de termijnecho tussen de 11 en 14 weken te krijgen. Dit was een echo om te zien of mijn zwangerschap in orde is vanwege eerdere miskramen. Ik krijg mijn termijnecho ook zo rond de 11 weken.

Terug
Bovenaan