Een mooi periode!

He meiden,

Af en toe lees in nog mee op deze site en  ik zag dat er al weer een augustus 2008 forum is. Zelf ben ik van de augustus 2007 mama,s en heb op 11 augustus en prachtige gezonde dochter gekregen Eva na een mooi en makkelijke zwangerschap. Ik wil jullie van harte feliciteren en ik hoop dat het voor jullie net zo,n mooie periode is en wordt als dat het voor mij is geweest. Geniet maar lekker van het zwanger zijn want voor je het weet hebben jullie ook je kleine wonder in hadden. En dan is die van mij alweer 1 hihihi. Ik hou deze forum natuurlijk wel een beetje in de gaten en ben benieuwd hoe het jullie verder verloopt.

Liefs Linda en Eva ( aug 2007).

hoi linda
gefeliciteerd met je dochter.
lekker is het,als alles soepel verloopt he.ik heb al een zoontje van januari dit jaar en mn zwangerschap en bevalling verliepen heel voorspoedig.een en al genieten.hopelijk is dat dit keer weer t geval.vanzelfsprekend is t natuurlijk nooit.
geniet van je meisje!!!voor je t weet ben ik bevallen en is eva alweer 1

Hoi Linda,

De tijd gaat snel hè! Ik heb een zoontje die afgelopen 2 augustus 1 is geworden. Dus ik snap je gevoelens helemaal, dat je nu hier op het augustus 2008 forum wat meeleest. Ik had vorig jaar hetzelfde, toen het augustus 2007 forum geopend was.
En nu mag ik me weer aansluiten bij het augustus 2008 forum.

Van harte gefeliciteerd met je dochter! Geniet van je kleine meid, want echt, het gaat super snel.

Groetjes
Leeuwtje

Hallo Carolinda,

Wat ontzettend lief van je om z'on berichtje achter te laten! Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie wondertje!

Ik mag rond 5 augustus bevallen en het is onze 2e! Weer net zo leuk en spannend, maar wel erg onwerkelijk!!

Groetjes, mama30

Terug
Bovenaan