Een nare smaak in de mond!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb al een paar dagen een nare smaak in mijn mond en ik weet niet wat het is, ik vind het erg vervelend, het bederft nog net niet mijn eetlust.. Stinken uit mijn mond doe ik gelukkig niet, maar ik krijg het met geen mogelijkheid opgelost, eet vanalles om er vanaf tekomen, wie weet raad?? Ik heb wel eens gehoord over een typische ijzersmaak tijdens de zwangerschap maar kan ook niet echt zeggen dat dat het is, wie heeft er ervaring mee???

Dan las ik het topic over slaaphouding, ik had er zelf pas ookal eentje geplaatst, ik slaap ook erg slecht, en lig bijna de hele nacht op mijn rug, op mijn zij gaat wel, alhoewel er dan iemand hier heel hard gaat schoppen en dat is ook weer niet lekker, as ik dan smorgens wakker word heb ik ook last van mijn onderrug, en een verstopte neus..Dus ook niet idiaal, ik heb wel een voedingskussen, maar heb het idee dat ik die verkeert gebruik, wie gebruikt hem ook enn hoe?? Ik lig graag met mijn hoofd op mijn gewone hoofdkussen maar is dat wel de bedoeling??
Bedankt vast.

Liefs Debbie

Hi meis,

Ik gebruik ook gewoon m'n normale kussen om op te liggen met m'n hoofd.
Ik lig afwisselend op rug en zij. Gewoon liggen hoe het het prettigst is voor jou, die kleine heeft daar echt geen last van.

En als je baby ligt te schoppen, wil dat volgens mijn verloskundigen zeggen, dat ze het goed naar hun zin hebben.

Mijn babytje moet mij ook altijd hebben als ik lig. Is eigenlijk ook wel logisch, want als je ligt en niet meer beweegt wordt je baby wakker, de rest van de dag wordt ie in slaap gewiegd door je dagelijkse bezigheden.
Ik vind het wel geinig, het duurt alleen wat langer eer ik in slaap ben, want ben dan eerst nog bezig met de baby te knuffelen, tja voor zover dat gaat dan.

Oh en nare smaak weet ik niks van, sorry.
X

Hoi hoi,

Ik heb die vieze smaak ook gehad inderdaad een ijzersmaak, dat hoort er gewoon bij en het ging bij mij naar een week of zo weer over.

Ik heb zelf bekkeninstabiliteit en kan dus alleeen maar op mijn zij slapen, ik slaap met mijn voedingskussen. Ik heb mijn hoofd gewoon op het hoofdkussen. hier een link zodat je kunt zien hoe je lekker kunt liggen. als je dan bij slapen kijkt zie je het.

http://www.meijers.com

Groetjes Daantje

hai,
Hier dan een tip over de nare smaak. Heb ik ook een tijdje last van gehad, ben toen eerst geprikt op suiker, dat had ik niet. Tip van de dokter : veel zuigen op zuurtjes, met name die gele citroenballen. Hoe het precies zat weet ik niet, maar het had iets met de speekseaanmaak te maken, die afgenomen kan zijn en weer hersteld door te zuigen op zuur. Bij mij hielp het heel snel!
Groetjes Soela

Bedankt voor de tips meiden, ik ga de snoepjes proberen en ik hoop dat ik ook met de voorbeelden van slaaphouding wat kan,, Maar vind dat ik niet moet klagen ik ben zo blij met dit wondertje, maar een paar goede tips zijn altijd welkom natuurlijk.

Liefs Debbie

Hoi Debbie,

Bij mij duidde de vieze smaak op ijzertekort. Ik slik altijd
staaltabletten tegen bloedarmoede. Dus als het zuigen op snoepjes niet
helpt, kun je misschien even bloed laten prikken?

Succes en ik hoop dat je een lekkere slaaphouding vind.

Groetjes,

Vanessa 28,4 van de vierde

Hoi,

Bedankt voor de tip, ik ga vandaag wel even met de vk bellen, misschien zegt zei ook iets over bloedprikken, en nee helaas die snoepjes of water met citroen het helpt allemaal niet..
Ik houd jullie op de hoogte,

Liefs Debbie

Terug
Bovenaan