Een nauwe voorhuid!!

hallo,

Mijn naam is rennie en ik heb een zoontje van bijna 3,5 waar ik onlangs mee bij de arts ben geweest. Hij heeft nu 2 keer achter elkaar een blaasontsteking gehad en ook zit hij de hele dag met zijn hand in het kruis. Als ik vraag moet je plassen dan zegt ie nee en gaat vervolgens gewoon verder met zijn hand. De arts zei volgens haar lag het aan een te nauwe voorhuid. Deze kun je bij mijn zoon namelijk niet terug schuiven en daardoor blijft er rommel achter en gaat dit zeer doen en daarom zit ie er de hele dag aan. Nu moet ik dinsdag voor een echo van zijn nieren ivm blaasontsteking en dan de week erop naar de chirurg ben benieuwd wat ze gaan doen. Wie herkent dit????

groetjes rennie
 
Hoi Rennie,


Mijn zoontje had toen hij 2,5 jaar was een zalfje gekregen tegen een blaasinfectie van de huisarts. Maar zij drukte me heel duidelijk op het hart om niet de voorhuid los te maken. Dit schijnt vanzelf te gebeuren als je zoontje een stijf piemeltje krijgt. Pas als hij een jaar of 8 is en nog steeds is verkleeft, dan zou hij moeten oefenen. Dus proberen los te maken. Als dit niet lukt, dan is eventueel een besnijdenis een oplossing. Aldus mijn huisarts.

Groetjes en succes met de echo,

Angela
 
Terug
Bovenaan