Een nieuwe augustus 2008 mamma to be!

Hallo allemaal,

Ik meld me ook even aan~!
Ik ben op 2 januari erachter gekomen dat ik zwanger ben van onze derde, en het was niet gepland, ik slikte gewoon nog de pil nl..., maar ondanks de schok zijn we er nu wel erg blij mee.

Ik heb een zoontje van 3 jaar en een dochtertje van anderhalf.
Als het goed is ben ik 27 augustus 2008 uitgerekend.

Groetjes,
Wendy, mamma van Damian ( 30-11-04) en Yasmin ( 26-07-06)

Hoi Wendy,

Mijn verhaal is hetzelfde als dat van jouw. Ik ben 24 december erachter gekomen dat ik zwanger ben van de derde. Ik had een spiraal, maar die is verdwenen (waarschijnlijk eerder een miskraam gehad, en dat de hele boel incl. spiraal eruit is gekomen).

Mijn oudste dochter wordt over een paar weken 4 en ik heb een dochter van 1,5.

Ik zal ook ergens eind augustus uitgerekend zijn. Morgen weten we als het goed is meer, want dan krijg ik een echo om de termijn te bepalen. Heb namelijk al 3 echo's gehad. Ik ben heel vroeg in de zwangerschap erachter gekomen dat ik zwanger ben en op de eerste twee echo's konden we nog niets zien en op de derde zagen we een mooi vruchtzakje. Morgen zien we hopelijk een mooi kloppend hartje!

Ik wil je een fijne zwangerschap toewensen!

Groetjes Paula

Hallo Wendy en Paula,

Ik kan me ook aansluiten bij jullie verhaal.

Ik heb precies het zelfde verhaal als Paula, ook met spiraal en eerdere miskraam blijkbaar nu 10 weken zwanger van de tweede terwijl ons dochtje pas 8 maanden is.

Erg geschrokken van de positieve test afgelopen zaterdag maar uit eindelijk zijn we wel erg blij. Het is nog even wennen allemaal en voelt nog een beetje onwerkelijk.

Ben erg benieuwd naar mijn echo vanmiddag bij de gyn en hoop dat alles goed is. Dan kan ik ervan gaan genieten.

Succes met jullie zwangerschap!

Liefs Lot

Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat zal best even schrikken zijn geweest! Maar natuurlijk niet minder leuk! Geniet er weer van!

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan