Hallo,
Mijn persoonlijke ervaring is dat ze je bij Prenetal goed informeren over de mogelijkheden. Wat voor en welke buggy je neemt ligt geheel aan je eigen eisen.
Je hebt buggy's met en zonder ligstand.
Buggy's met en zonder zonnekap, met en zonder boodschappenmand.
Zware buggy's en lichte buggy's.
Wil je een buggy meenemen op de fiets dan moet je opletten dat het gewicht van de buggy niet hoger is dan 7 kilo. Je koopt dan een standaard die je aan je fiets vastmaakt en daar hang je een willekeurige buggy aan.
Verder kun je op de wielen letten. De ene buggy rijdt prettiger dan de andere buggy.
De prijs wil helemaal niets zeggen over de kwaliteit. Vaak betaal je al een bedrag alleen voor de naam van de buggy.
Ikzelf heb er eentje van prental zelf. Deze kan op de fiets want hij is lichter dan 7 kilo en heeft vijf ligstanden. Er zit een zonnekap op en een boodschappenmandje bij.
Verder zijn de wielen draaibaar en niet zo hard, waardoor ik vind dat het prettiger rijdt.
Ik had er eerst eentje van maxicosi, maar daar zat geen zonnekap op en de wielen waren hard en niet draaibaar. Erg vervelend vond ik het. Daarnaast bleek deze te zwaar voor de fiets, dus vandaar dat ik een tweede heb gekocht.
Nou, succes met uitzoeken en laat je goed informeren.
Petra (moeder van Thijs 12 maanden)