Een nieuwe erbij, die nog anderhalve week moet wachten..en wat vragen heeft..

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik had gisteren ook al een oproepje geplaatst mbt hoe betrouwbaar zijn die ovulatietesten. Daar ha nog niet iemand op gereageerd, maar ik denk dat ik ze zowiezo weggooi, wat een ondingen!!. Het voelt alsof ik elke ochtend moet gaan kijken of ik wel/niet zwanger ben, zo erg zit ik te wachten op dat lijntje.
Ik ben vandaag op dag 17 van mijn cyclus, die wrs 26 dagen duurt. ben 3 maand geleden gestopt met de pil. We hebben al een dochtertje van 2 jaar die ons is komen "aanwaaien" om het zo maar te noemen. Nu dus voor de ererste keer bewust zwanger willen worden...en wat is dat moeilijk en spannend zeg. We zitten ook nog midden in een verbouwing/verhuizing, dus het zal wrs ook nog wel even duren totdat ik wat meer rust heb.
maar nog een anderhalve week, wrs donderdag, en dan zal ik wle ongesteld worden. Ben vandaag verkouden en zeer zwak/ziek en misselijk,   maar voel me niet zwanger. Bij mijn odchtertje voelde ik het echt direct, ook al kon het toen volgens mezelf niet eens zo zijn (toch wel dus!) dus ik vertrouw maar op mijn lichaam..
Spannend hoor.
Hebben jullie echt goede ervaringen met de maansteen?
en is om de dag vrijen nou het beste? Of elke dag? We hebben nog veel lol in het "klussen" dus alles kan  Ik kom hier nog wel vaker kijken
Jullie allemaal succes enne Nod dat is de dag dat je ongesteld moet worden??
liefs mij

Hai Bikkel

Wat een hoop vragen!!

Allereerst welkom!!
Ik kan je niet vertellen of die maansteen werkt. Dat is niet echt aanwijsbaar helaas. Verder is het het best om om de dag te vrijen. Dan heeft het sperma van je man genoeg tijd om bij te komen. haha. Nod is idd de dag dat je ongesteld (ongi/red devils/enz) moet worden.

Ik hoop dat je niet lang hier hoeft te blijven en dat je gauw naar het zwangerzijn forum kan......
Liefs Annet

Hoi Bikkel, Allereerst welkom! Je NOD is inderdaad de dag waarop je ongesteld moet worden alleen staan NOD dan voor Niet Ongesteld Dag! dat vroeg ik me in het begin ook af! Heb geen ervaring met ovulatietesten, maar lijkt me ook vaag.
of de maansteen echt werkt weet ik ook al niet. Wel weet ik dat het beter is om om de dag te vrijen.
Succes met klussen en ik hoop voor jullie dat het snel raak is!!!
Liefs Cindy

Hoi hoi,

Ja Nod is de dag dat je ongesteld moet worden maar het eigenlijk niet wilt!

Verder zeggen ze dat om de dag klussen het beste is voor de kwaliteit van het sperma.
Zaadcelletjes leven ongeveer 72 uur dus als je om de dag klust heb je de meeste kans.

Verder kan je je eisprong in de gaten houden, als je van je afscheiding draden kan trekken (tussen je vingers) heb je waarschijnlijk je ei en zou ik zeggen zet de slaapkamer vol kaarsjes en trek je hubbie in bed

Succes Bibbi

Hallo allemaal,

Ik vind het erg grappig hoe ik op een avond zoveel termen leer en al voor ik eraan begonnen ben al allemaal tip hier lees. Ik heb wel alvaker negatieve dingen over die ovulatietesten gehoort maar dat weet ik niet.

groetjes sabrina.

hallo hallo
Nog bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben nu alweer een week verder en heb alsnog op dag 18 mijn ovulatie gehad (duidelijke streep bij de test!) natuurlijk daar om heen geklust, en nu afwachten. Er vanuit gaande bij een cyclus van 26 dagen zou ik donderdga ongesteld moeten worden. Maar omdat mijn ovulatie op dga 18 pas was kan het natuurlijk ook later komen. Maar zeker wel dat ik as donderdag als ik niet ongesteld wordt over een zwangerschapstest heen plas hahaha
Ik voel niks hoor, dus eigenlijk weet ik wel beter!
liefs mij

Terug
Bovenaan