Een nieuwe ronde, we gaan ervoor!!!

Hoi lotgenoten...

Zwaar woord niet maar het is wel op ons van toepassing. Vandaag dag 1 of 2 van weer een nieuwe ronde om zwanger te worden en te blijven!!!! van mij.
Geen idee hoelang mijn cyclus is dus geen idee wanneer het eitje weer gaat springen. Maar we zullen proberen om heel wat zaadjes die kant op te sturen zodat ze het eitje niet zullen missen!! Gisteren een aantal wijntjes gedronken en vanaf vandaag weer gezond eten/drinken. Chocola is toch ook gezond? haha.
Ik merk toch dat wanneer de ongesteldheid dan eindelijk doorzet het even rust geeft. Heb je even die zekerheid en ben je even niet bezig met mogelijke zwangerschapsverschijnselen, eisprong-verschijnselen etc.
We zijn hier thuis flink aan het verbouwen. Inmiddels al meer dan een jaar maar nu is het einde in zicht met... een nieuwe kamer boven die we als babykamer willen gebruiken. Heb hem in gedachten al helemaal ingericht en dus ook al wat spulletjes aangeschaft toen ik dus zwanger was in mei.. Zo'n mooi speeldoosje. Zucht... Maar hij is goed opgeborgen en klaar om weer tevoorschijn gehaald te worden.
He, meiden hou de moed erin!

Dikke knuffel van Ineke

Hoi Ineke,

Wat leuk om te lezen van die wijntjes, en het weer gezond gaan eten. Als ik ongi ben geworden ga ik gelijk naar de winkel om filet americain te halen. Vind ik zalig, maar mag je als zwangere niet hebben. Dat heb ik bij mijn zwangerschap van onze zoon ook gemist. Toen ik bevallen was vroeg de kraamhulp mijn man waar ze mij mee kon verwennen. Hij moest gelijk een flinke bak filet halen! Zalig! Maar goed, als ik zwanger ben laat ik het met gemak staan. Ik weet waar ik het voor laat staan.
Meid, nieuwe ronde   nieuwe kansen!
Veel klusplezier!

Groetjes, Kat

Hoi Ineke,

Wat toevallige zeg dat bijna iedereen zo'n behoefte heeft aan een bakkie filet.
Nou ik vind brie ook zo lekker   dus die haal ik dan ook gelijk.
Maar inderdaad zoals nu in de spannende tijd wel/niet neem ik niks natuurlijk
je weet dat het niet goed is.
Zit zo in spanning of het het raak is word er gek van.
Maar goed jij gaat verder met klussen in en rond om je huis dus maak er wat moois van!!

Groetjes astrid

He Astrid,

Voorlopig geen brie meer voor jou dus!!! HAHAHAHAH Wat ontzettend fijn voor je zeg! Ik wens je bij deze een hele fijne zwangeschap toe, loop maar lekker met je buik naar voren straks!!! Fijn dat na die vervelende tijden toch ook echt weer goede tijden komen niet? Laat je lekker verwennen en wanneer je es chagerijnig mocht zijn dan schuif je dat maar mooi 9 maanden op je hormonen. Net als vervelende klusjes die je nu (zogenaamd) niet meer mag doen!!

Liefs ineke

Hoi Ineke,

Bedankt voor je berichtje en dat over die vervelende klusjes komt ook nog.
Want als het goed is gaan we nog verhuizen dus kan ik iedereen mooi antwerk zetten.
We gaan namelijk erf verplaatsing doen met de boerderij. Dus voor mij mooi een excuus om kalm aan te doen. Maar wel heel leuk kunnen we de babykamer gelijk aanpassen.

Groetjes astrid

Hé Ineke,

Tuurlijk is chocola hartstikke gezond!!! Heel veel succes deze nieuwe ronde. Ik hoop voor je dat het deze keer raak is. En dat straks die rust en zekerheid komt van een aankomend wondertje en niet van je menstruatie

Heel veel liefs,
Daantje

Goedemorgen,

Zoals ik graag mij verschuil achter de hormonen i.v.m. vervelende klusjes tijdens een zwangerschap die je dan dus niet kunt doen...verschuilt mijn vriend zich er nu achter!!!
Zo hebben we elke avond een korte discussie over wie het licht uit doet in de slaapkamer (hahahaha...) en nu wilde mijn vriend het dus niet doen omdat de zaadjes rust moesten hebben om in een goede conditie te komen????!!!! Helaas voor hem vond ik dat ze juist veel beweging nodig hadden om snel naar het eitje te kunnen zwemmen over 2 weken!!!
Heb momenteel geen chocola meer in huis. Heb dus keurig een banaantje genomen en ga zometeen maar een broodje gezond eten. Verder vanmiddag nog weer werken en daarna 4 dagen vrij. Helaas moet er wel geklust worden (in ons huis.....).

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan