Een nieuweling erbij!

Hallo meiden,

Ik kom jullie vergezellen in deze mei forum!
Ik heb eergister een test gedaan en daar kwamen twee strepen uit!
Ik ben zooo blij en gelukkig!
Alleen ik ben erg misselijk de hele tijd,dat is wel wat minder maar het hoort erbij hihi!
Ik ben nu 6weken en 2daagjes, 30 mei uitgerekend volgens mijn berekening!
Hoever zijn jullie en hebben jullie nog kwaaltjes?

Leuk om in contact met mede mama's te komen hihi!

Veel liefs en geniet van jullie zwangerschap!

Heey ik ben emmy nu 9 weken en 1 dag dus al een stukje op weg . Ik heb veel jeuk en misselijkheid . op 10 mei uitgerekend.

gefeliciteerd de eerste weken zijn altijd heel erg spannend ik denk dat ik 12 mei ben uitgerekend heb al een echo gehad het hartje klopte maar daar op was ik wat korter zwanger als dat ik dacht maar is even heel snel opgemeten kon ook gewoon kloppen wat ik dacht over 2 weken krijg ik opnieuw een echo dan is het echt de termijn echo dus dan zal ik meer weten
maar ik was allang blij dat het hartje klopte

Hoi Silvie!

Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de mei mama's!
Ik ben vandaag precies 9 weken, maandag eindelijk de eerste afspraak bij de gynaecoloog en krijg dan ook eindelijk een echo!
Spannend!

Liefs,
Claudia

Welkom bij de mei-mama's! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ruim 9 weken zwanger en we mogen 20 oktober voor de eerste echo.. Erg spannend!! Ik heb veel last van misselijkheid, deze week vooral in de ochtend, maar vorige week hele dagen.. Ach, ik ben erg blij en helemaal in de wolken van dit wondertje, dus heb het er graag voor over. Liefs Chantal

Gefeliciteerd en welkom.....Helaas heb ik ook ontzettende last van misselijkheid, niet alleen 's ochtends maar de hele dag en zo moe.
Door een beetje te experimenteren met eten en drinken ben ik er wel achter gekomen dat ik door bepaalde producten meer en langer misselijker word dan als ik ze niet eet/drink. Dus gelukkig is het nu wel wat minder waardoor ik 's nachts nu wel veel beter slaapt. En dat scheelt zo veel.

Volgens mijn eigen bereking ben ik op 8 mei uitgerekend. Volgens de eerste echo op 12 mei.
Op 19 oktober mn tweede echo en dan kijken wat de datum keer dit zegt.

Succes met de "kwaaltjes"

mvgr Andrea

Hoi,

Alle mei mamma's gefeliciteerd!
Ook ik ben in mei uitgerekend, volgens de echo van vanmorgen op 6 mei. Door een onregelmatige cyclus wist ik tot vandaag dus niet hoever ik was, maar nu dus officieel mei mamma!

Ik ben wel even misselijk geweest, maar gelukkig is dat nu grotendeels over. Wel erg moe, werk nu nog full time en na zo'n drukke werkdag ben ik helemaal op! Herkennen jullie dat ook?

We genieten nu erg van alles, alle leuke eerste reacties van familie, hebben jullie het al met iemand gedeeld?

Liefs,
Hester

Terug
Bovenaan