een nieuweling

A

Anoniem

Guest
he he   eindelijk kon ik inloggen
ik zal me even voorstellen ik ben jantje 31 jaar heb een dochter van 3 jaar
ik vindt het zo leuk om jullie  verhalen te lezen ik heb wel 1 jaar lang jullie verhalen gelezen alleen kon ik niet inloggen gellukkig nu wel .   ik ben al 1 jaar en 7 maanden aan het proberen om wanger te worden maar het wil niet lukken voor de tweede   . ik heb de 29 ste mijn nod ik heb vanaf het begin van de week al   krampjes lijk wel menstruatie pijn   , zerende borsten de een meer dan de andere , ik voel me heel moe laatste tijden heb echt zin om te slapen , onderrug pijn en een beetje misselijk s'morgens als ik wakker wordt . ik ben erg benieuwd maar ik ga me niet verheugen ik blijf gewoon rustig probeer gewoon niet aan te denken want ik krijg altijd teleurstelling. nou ik hoop dat jullie op mijn bericht reageert ik vindt het zo leuk . tot schrijfs.

Hoi Jantje welkom op het forum,

Ik ben Charlie, moeder van twee meiden en ben 28 jaar .
Ik denk als ik in jouw schoenen zou staan dat ik even bij de dokter aan ging als je al 1 jaar en 7 maanden zwanger aan het raken bent. Gewoon voor de zekerheid.
Nou veel succes en tot lees

Liefs Charlie

hey charlie bedankt voor je snelle reactie
ja ik wacht nog deze maand af wat er gaat gebeuren en dan ga i wel zeker naar de huisarts   ik wil zo graag een zoon of een dochter   maar natuurlijk blijf ik wel hopen dat het deze keer raak is het heeft al te lang geduurd

Hoi Jantje

welkom! Ik ben cee, 35 jaar en heb ook een dochter (van twee jaar)
Net als jij willen we nu graag een tweede kleintje, maar helaas wil het nog niet echt lukken (nu ronde 7) De eerste keer ging het juist heel snel, dus daarom nu extra balen denk ik. Ook omdat ik het nu nog veeel bewuster wil, omdat ik weet hoe mooi en bijzonder het is!

Ik ben deze ronde voor het eerst aan de slag met ovulatietesten, maar dat levert tot nu toe alleen maar frustraties op. Mijn NOD is trouwens 7 feb

Succes met het zwanger worden!
lfs, cee

Terug
Bovenaan