een nieuweling

Dag dames.

Ik kom van het forum zwanger worden.
Mijn man en ik zijn in jan 2004 begonnen met onze kinderwens
helaas is het tot nu nog niet raak geweest.
Mijn cyclus kwam eerst niet op gang daarna was het regelmatig 6 cyclussen lang precies 35 dagen nu de laast 2 keren was het weer onregelmatig.
Gisteren merkte ik dat mijn ongi er aan kwam en nu krijg ik er al meer last van.
Heb veel met mijn man gepraat en we hebben besloten om hulp te vragen.
Toen ik vanmorgen merkte dat ik ongi wordt heb ik een afspraak gemaakt bij de huisarts.
Hier kan ik volgende week donderdag te recht.
Ik vind het best wel eng want ik weet niet wat  ons te wachten staat daarom hebben we ook zolang gewacht.
Ik zal hier nog wel vaker langs komen en zeker als ik bij de huisarts ben geweest

Groetjes schorpioen

Hoi

Goed van je dat jullie de stap hebben genomen om hulp te zoeken, al had je het natuurlijk anders gezien.
Maar nu gaan ze in ieder geval kijken waarom je niet zwanger raakt en kunnen ze je eventueel helpen.
Ik wens jullie heel veel succes de komende tijd.

groetjes visje

Hallo,

Heel goed van je dat jullie naar het ziekenhuis gaan voor onderzoeken. Het is allemaal niet leuk en had het graag anders gezien, maar ze kunnen je heel goed helpen daar. Ik heb er in ieder geval geen nare ervaringen van tot nu toe.

Veel succes en hopelijk heb je snel goed nieuws.

Groetjes Natasja

Hoi hoi,

Goed van je dat je de stap hebt genomen om verder te gaan voor onderzoeken! Is geen makkelijke stap! Mij heeft het enorm gerustgesteld, dat er wat aan gedaan werd.
De onderzoeken vallen (met uitzondering van de hsg) allemaal reuze mee, heel goed te doen.
Als je meer wilt weten hoor ik het graag.

Liefs Anne

hé schorpioen,

Ik ken je verhalen van het zwanger worden forum! Nog niet zo lang geleden ben ik ook naar hier verhuisd want bij mij is PCO ontdekt. Dat houdt in het kort in dat ik geen eisprong heb. Ik heb ook getwijfeld om naar de huisarts te gaan met ben achteraf blij dat ik de stap heb gezet.
Het is uiteraard vervelend als je hoort dat er iets aan de hand is, maar van de andere kant wordt je vanaf dan tenminste wel geholpen en dat vergroot je kansen!!
Ik hoop natuurlijk dat er bij jou niets aan de hand is.
Maar zou het wel zo zijn dan kun je hier altijd terecht met je verhaal!!

Succes, ik denk aan je, knuffel van kreeftje

Terug
Bovenaan