Een ontaarde moeder...! (hihi)

Hoi!!

Twee weken geleden ben ik bevallen van onze mooie dochter! Nu is is het hier feest op het dorp en opa en oma passen graag op...dus wat doe je dan? hihi
Bij Isabelle ging ik pas na 3 maanden een keer bij vrienden bbqen en nu ga ik al 2 avonden feesten...! (lees: feesten, maar dan wel af en toe op een stoel zitten) Eigenlijk ben ik er zelf ook verbaasd over! Als ik het van iemand anders zou horen dan zou ik denken "2 weken een baby en dan al op stap gaan, een schande...hihi". Maar......
het is zo lekker er even tussenuit te zijn! en het is hartstikke dichtbij dus als er iets is dan zijn we zo terug! En weet je wat nog gekker is? Ik ben niet eens ongerust! Hoe makkelijk kun je zijn met een tweede he?
Herkenbaar voor sommigen (dat je met tweede veel makkelijker ben)? Of zijn er ook mensen die het net als ik eerst echt belachelijk vinden om nu al weg te gaan?

Groetjes Babybelle

Hoi Babybelle (of is het nu Babylotte?),

Ik ben al jaren een ontaarde moeder en ik voel me daar héél prettig bij!
Joh, als je er de energie voor hebt, lekker doen!

Groetjes, Karin

PS: En ja, je bent met een tweede echt makkelijker, maar dat 'moet' vaak ook gewoon.

Geniet er lekker van! waarom niet? hangt toch alleen maar van jou af dus als jij er zin in hebt gewoon doen!
En inderdaad bij een tweede ben je veeeeel makkelijker! tenminste ik wel!

Groetjes en feest ze!

Nou dat had ik van jou nooooooit verwacht!!! Hihi! Tuurlijk ben je geen ontaarde moeder, kom op zeg! Ik herken wel wat je zegt hoor. Toen Ilona 2 weken was is ze een dag bij mijn schoonouders geweest en de week erna ook een dag. Weet je waarom? We gingen toen met patrick naar bobbejaanland en naar de efteling en wij vonden het voor patrick leuk als hij dan op die dagen de volle aandacht kreeg. Achteraf denk ik; miranda toch dat kun je toch niet maken. Maar... het waren 2 super leuke dagen en ons ventje genoot ervan!

Dus ik zou zeggen; HAVE FUN!!!!

x miranda

Schandalig!! Hahaha neehoor, geintje, ten eerste denk ik dat jezelf het beste weet hoe je je voelt en of je kleintje in goede handen is en ten tweede ik hou zelf ook van een feestje op zn tijd dus ik zeg: geniet ervan!

Groetjes van Sonja

Ontaarde moeder? Welnee!!!! Groot gelijk heb je hoor! Lekker genieten na al dat zwanger zijn. Even lekker niet leven van voeding tot voeding. Geniet er lekker van!

gr.Ing

Ik vond mezelf ook een ontaarde moeder nu ik de kinderen een weekend uit logeren heb gestuurd. Maar het kan gewoon nodig zijn.
En weet je...... met een tweede ben je inderdaad makkelijker. Feline ging pas logeren toen ze ruim 1 was en Gijs al nu hij 5 maanden is hahaha.

Heb je het leuk gehad? Wij in ieder geval wel, heerlijk uitgeslapen (9 uur haha) en leuk naar de buurtbbq geweest.

groetjes Mariska

niets ontaard...gewoon lekker van genieten!
Je weet dat je kinderen in goede handen zijn dus waarom niet?
En ik denk dat het heel logisch is dat je met de tweede makkelijker bent, je weet nu hoe alles gaat en wat je kunt verwachten en je weet ook dat je eerste bijvoorbeeld de babysit ook heeft overleefd ;-)

Ik hoop dat je lekker van het feest aan het genieten bent!

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan