Een onzeker visje

Hallo allemaal,

Ben vandaag zoooooo misselijk geweest. Ik heb het gevoel alsof ik de hele dag wel kan slapen, kan niet goed naar de wc, extreem gevoelige tepels, dus je raad al dat ik me natuurlijk weer helemaal loop te verheugen op een eventuele zwangerschap. Het zijn wel allemaal kwaaltjes die daar betrekking op kunnen hebben, niet dan? Zit vandaag nog maar op dag 24 van mijn cyclus, dus ik weet voorlopig helaas nog niets. Het voelt dit keer gewoon anders dan anders. Zou echt helemaal geweldig zijn, maar ik ga me niet weer alvast blij maken. Heb ik me al vaker lelijk mee in de vingers gesneden. Zou mijn eerste kindje zijn, dus ik heb helaas ook nog geen vergelijkingsmateriaal.
Kan natuurlijk ook gewoon met mijn naderende ongi te maken hebben.
Wat ben ik toch weer aan het raaskallen hè. Jullie weten er natuurlijk zelf ook alles van en hopen ook allemaal keer op keer dat het nu echt raak is.

Liefs Claudine

HOI CLAUDINE,
Jij ook hier! Ik ken het gevoel/de hoop waar je nu mee zit. Ik heb allen nog nooit last van mijn borsten gehad. Die hebben me altijd al in de steek gelaten (cubje A) HAHA!! Ik zal heel hard voor je duimen dat het raak zal zijn.
Groetjes en veel liefs Lill.

Thanks. Ik ben ook zo benieuwd.
Een nicht van mij heeft gisteren haar 6e miskraam gehad. Vind het zo erg voor haar. Ze is ook al erg lang bezig en al haar vriendinnen zijn zwanger of hebben inmiddels kinderen. Ze zijn er ook nog steeds niet achter wat de oorzaak is. Het gaat telkens met de 12 weken fout. Typisch hè? Lijkt me echt verschrikkelijk keer op die keer die teleurstelling verwerken. Ik wacht liever wat langer en dat het dan ineens goed gaat, maar ja dat heb je niet voor het zeggen.

Liefs Claudine

he claudine, ik zit ongeveer op dag 25, dus ik kan je de hand schudden...ook vandaag misselijk, zie eerder berichtje. en ik heb letterlijk de halve dag geslapen...maar zoals ik al schreef heb ik t gevoel dat er een verkoudheidje zit aan te komen, maar toch hoop ik me helemaal gek natuurlijk! nou, i.i.g. kunnen we samen hopen! zoals die gekke anoniem al schreef: wat hebben we veel steun aan elkaar! fijn toch?
laten we hopen dat t bij ons allebei raak is...en ik weet nog wel een paar anderen. wanneer denk je je nod te hebben? ik denk rond de 21e/22e. heb mn ei ca. de 17e gehad. of tenminste, ik had de 16e s morgens de eerste cb-positief, dus dan neem ik aan dat dat ei de volgende dag ergens komt...
hou je me op de hoogte van je kwalen etc.? groetjes, lis

Terug
Bovenaan