Hoi Nicolien
Heeft ze ook veel last als ze moet poepen, of gaat het dan wel soepel? Als het gewoon soepel gaat en ze heeft er geen last van, dan zou ik me geen zorgen maken. Mijn zoontje heeft dat ook wel eens gehad. Ligt ook een beetje aan welke voeding ze krijgen. Met bv is het meestal niet zo'n probleem. Mijn zoontje krijgt nu nutrilon omneo, en daar poept hij vrijwel iedere dag van. Van Pepti die hij hiervoor kreeg ging hij maar eens in de 4 dagen.
Krampjes zijn vrij standaard in het begin, maar wel vervelend. Heb je al geprobeerd om: Het buikje warm te houden tijdens de krampjes, met je hand of met een warme handoek? Of om een klein beetje te masseren. Soms vinden ze het ook lekker om dan in bad te gaan omdat ze goed dan ontspannen. Als je bv geeft, kan je goed letten op wat je zelf eet (geen scherpe dingen en kool enzo). Met flesvoeding zou je kunnen overstappen op de omneo. Mijn zoontje vond het ook heerlijk als we met hem rondliepen, met zn buikje op mijn hand en zn hoofdje in mn elleboog.
Met 4 maanden is het over hoor, dus je bent al over de helft, nog even volhouden!
Caroline