Een paar minuutjes tijd?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hallo mama’s/verzorgers!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Mijn naam is Annemiek Dekker. Ik houd mij bezig met het ontwikkelen van een gezond voedingsproduct voor jonge kinderen. Ben jij ouder/verzorger van een kind tussen de 0-18 maanden, zou je dan misschien onderstaande enquête in willen vullen?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hoe meer input, hoe beter! Ik zoek nog een groot aantal respondenten. De enquête is anoniem en duurt maar een paar minuutjes. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ontzettend bedankt!  ? https://forms.gle/PTkDguusrffQ4tqq6</p>
 
Terug
Bovenaan