een paar testjes gedaan

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

In juli, augustus was ik erg druk op dit forum, alleen op een gegeven moment was ik er in mijn gevoel teveel mee bezig en keek ik af en toe nog alleen mee.  

Even opnieuw voorstellen: Heb al een zoon van 3,5 jaar en bij hem was ik direct na het stoppen met de pil zwanger. Twee jaar geleden was ik ook gelijk zwanger, maar  al snel kreeg ik een  miskraam. Nu sinds eind juli weer bezig en ben nu bezig met ronde 5. Vandaag getest met clearblue digitaal en er stond niet zwanger op. Alleen op het staafje zag ik duidelijk 2 streepjes. Daarna weer een keer gedaan en weer precies hetzelfde. Ik heb daarnet een kruidvat test gedaan en die was licht positief. Ik wacht nog even 2 dagen voordat ik weer een nieuwe test ga proberen, want mijn vorige cyclus duurde 29 en dat betekent dat aanstaande vrijdag mijn NOD is.

Hebben jullie ervaring met eerder testen?

Gr

Hoi Carmen,

Wat ik wel weet is dat clearblue digitaal pas posi. aan geeft als je genoeg hcg hormoon hebt. In jouw geval ben je wel vroeg met testen. Dus zou ik zeker tot vrijdag wachten en misschien wel tot zondag. Maar kruidvat testen kunnen eerder aangeven.
Dus ik denk dat je toch zwanger bent.   Kruidvat testen heb ik ook weleens gedaan alle negatief heel duidelijk. Dus de kans is echt groot dat je zwanger bent.

Succes met wachten!!

Liefs An

Hoi,
Op het patroon van de digitale test moet je niet kijken, die geeft altijd 2 strepen zowel bij een posi als nega test. Staat ook duidelijk in de beschrijving van de test. ik heb 3 dagen voor mijn testdatum getest en bij mij stond er zwanger in het scherm. Anders over een paar dagen nog eens testen.

Dit staat erin:
Je kan op elk moment van de dag de test uitvoeren, vanaf het moment waarop je menstruatie zou moeten plaatsvinden.
De test bestaat uit een houder en patroon. Je kan het resultaat van de test alleen aflezen op het Digitaal Scherm van de houder. De streepjes die je op de patroon ziet wanneer je deze weggooit, moet je negeren. Je kan de patroon niet met het oog aflezen.

Vandaag toch weer een testje gedaan van predictor en helas niet zwanger. Ik kon me niet bedwingen en heb toen ook een kruidvattest gedaan. Deze was wel "licht" positief.
Ik ben zo nieuwsgierig en weet nu nog niks.

Terug
Bovenaan