Hallo allemaal,
ik zit met een paar vraagjes en misschien weten sommige wel een antwoord.
Op 27 april heb ik een misval gehad, er was geen curritage nodig. 28 mei kreeg ik volgens mij mn maandstonden, maar dat duurde niet lang.
Zaterdag terug gekomen van reis en ik denk dat ik terug zwanger ben.
Sindsdien al 3 testen gedaan en op elke test is het vakje niet volledig wit maar ook niet echt roze... maar misschien test ik me weer wat te vroeg, zou dat kunnen dat er al iets klein zichtbaar is ook al kan ik maximum 3 weken zwanger zijn?
Wat ik ook heb is dat ik al 2d s'morgens opsta met het gevoel dat ik koorts heb.
Tot zaterdag verloor ik af en toe een klein beetje slijm die licht gekleurd roze was.
Amaai het is een hele reeks hé maar misschien is er iemand die dit ook had.
Woensdag mag ik naar de vk maar dat is nog zo lang.
Groetjes xxx
ik zit met een paar vraagjes en misschien weten sommige wel een antwoord.
Op 27 april heb ik een misval gehad, er was geen curritage nodig. 28 mei kreeg ik volgens mij mn maandstonden, maar dat duurde niet lang.
Zaterdag terug gekomen van reis en ik denk dat ik terug zwanger ben.
Sindsdien al 3 testen gedaan en op elke test is het vakje niet volledig wit maar ook niet echt roze... maar misschien test ik me weer wat te vroeg, zou dat kunnen dat er al iets klein zichtbaar is ook al kan ik maximum 3 weken zwanger zijn?
Wat ik ook heb is dat ik al 2d s'morgens opsta met het gevoel dat ik koorts heb.
Tot zaterdag verloor ik af en toe een klein beetje slijm die licht gekleurd roze was.
Amaai het is een hele reeks hé maar misschien is er iemand die dit ook had.
Woensdag mag ik naar de vk maar dat is nog zo lang.
Groetjes xxx