een passend geboortekaartje?

Wie kan mij helpen?
Ik ben in verwachting van ons 2e kindje.
Helaas is ons eerste kindje overleden met een zwangerschap van 32,4 weken door het gevolg van een actue vorm van het Hellp-syndroom. Het was een meisje genaamd Anouk.
(wil je meer weten over Anouk dan verwijs ik jullie door naar www.anoukkeyner.vlindersite.nl).

Nu ben ik op zoek naar een passend geboortekaartje.

Ik kan wel mooie kaartjes vinden voor een 2e kindje, maar dan zijn het van die kaartjes dat het 1e kindje nog in leven is. Dat is bij ons dus niet het geval. Ik wil graag een passend geboortekaartje, waarin ons 1e kindje niet wordt vergeten.
Het moet alleen geen droevig kaartje worden, want dit is natuurlijk een nieuw wonder.
Ik heb al wel een passend gedichtje voor op de kaart, maar kan geen passend kaartje vinden.

Kan iemand mij helpen?

Vriendelijk dank alvast!
Susanne

Hoi Susanne

Wat een nare ervaring, ik ga je mooie vlindersite bewonderen.
Mijn idee over een kaart dan is, heb je geen dier of persoon waar je Anouk* in herkent...
Ik weet dat bij me zus (die heeft ook dit jaar een kindje tijdens de zwangerschap verloren.)een vlinder is.
Dan zou je een hele mooie kaart met een vlinder er bij kunnen nemen of maken.
Veel is mogelijk tegenwoordig, bijv zelf ontwerpen .
Daar is een website voor.www.poobies.nl.
Sterkte ermee.

Gr Marielle

Hoi Susanne

Ik kijk net op jullie vlinder site, en herken jullie kindje van me zus haar vlindersite.
Mijn zus is Jessica en haar kindje Noor*.

gr Marielle

zelf vind ik idd een vlindertje oid als teken van jullie kleine meisje een mooi iets...
Op de voorkant een wiegje/kindje/ kinderwagen met baby oid en dat er in de lucht een vlindertje overheen vliegt.

En ik zou zelf ook 'gewoon' jullie anouk* er bij zetten als grote zus, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat voor jullie voelt...

Er is ook een site gedachtengedichten oid (even op googlen, dan vind je hem wel) daar staan ook gedichtjes op van ouders die nog een kindje hebben gekregen na het overlijden van een ander kindje.

groetjes,
Marije

Hoi,

Onze dochter Merle is ook na de bevalling overleden en als alles goed mag gaan dan wordt ze in Juni grote zus! Ik vind het ook erg belangrijk dat Merle genoemd wordt op het geboortekaartje van haar broertje/zusje. Ik heb ook nog geen idee over hoe en wat maar ik vind idd ook dat het geen droevig kaartje moet worden dit is een nieuw wonder en wij staan er ook niet altijd meer droevig in. Merle zal altijd ons eerste kindje blijven en we zijn supertrots op haar! Ik vind het erg moelijk maar goed ik heb nog even..
Wanneer ben jij uitgerekent van de 2 e?

Hoi Mama van Merle,

Ik ben uitgerekend op 30 maart 2010, maar ik moet 2 á 3 weken eerder bevallen op medische indicatie.
Dus rond 15 maart mag ik het nieuwe wonder in me armen houden!
Jij ook succes met de zwangerschap en dat je een mooi geboortekaartje kan maken/ vinden!
Groetjes,
Susanne

Dank je wel en ik wens jou hetzelfde, hoe ervaar jij de zwangerschap nu? Mooie vlindersite hebben jullie trouwens!! Anouk mag trots zijn op jullie!

Xx Wendy mama van Merle*!

Toen ik wist dat ik zwanger was, was het eerst een heel dubbel gevoel. Het was nog zo kort geleden en het vedriet was er nog heel sterk. Maar heb gelukkig het een goed plekje kunnen geven en geniet nu van het zwanger zijn. Ik sta wel onder strenge controle, maar daar ben ik ook weer blij mee, toch een extra geruststelling! Ik ben nu wel extra allert op alles, zo zal ik nu extra me rust pakken als ik het nodig heb en probeer stresssituatie te voorkomen, alles in het belang voor een goede afloop. Want met Anouk dacht ik "o, dat doe ik nog wel even", maar nu denk ik "laat maar dat komt morgen wel."
Maar voor nu is het gewoon lekker genieten!

Groetjes,
Susanne

Terug
Bovenaan