een peptalk nodig!

A

Anoniem

Guest
aaaah, ik raak de hoop kwijt om nog zwanger te worden!!
Elke keer is het weer mis..
Om mij heen zie ik allemaal zwangere mutsen (oeps sorry)
Het gaat mij allemaal tussen mijn oren zitten. (zo noem je dat toch?)
Maar ja, je kan het niet dwingen he?

Dus heb ik een peptalk nodig!!

Een wanhopige therablondi

Hallo,

Ik weet niet wat je nodig hebt aan peptalk, eerlijk is eerlijk, als het bij mij beter zou vlotten, was ik niet op dit forum te vinden. Wat ik erg herken is al die zwangere 'mutsen'. Ik ben van nature geen jaloers type, gun iedereen het allerbeste en duizende babies, maar toen vorige week de zoveelste collega vertelde dat er een kleine op komst was, koste het me veel moeite. Gelukkig is sinds kort mijn cyclus in de war en weet ik niet meer op het uur nauwkeurig wanneer mijn eisprong is. Dit bracht weer het spannende terug van zou het nu? Moeten we niet even? Hopelijk kan ik het nu een beetje meer loslaten want wat vervloekte ik manlief als hij ging sporten terwijl ik toch duidelijk voelde dat het tijd was voor klussen.....
Uit je bericht lees ik niet hoelang je al probeert om zwanger te worden. Hoe lang het ook is, geef de moed niet op, geniet zo veel mogelijk van het klussen, ik ben er van overtuigd dat het helpt, en heb geduld. Mijn nicht is na tien jaar proberen zo maar ineens zwanger, ik heb nog nooit zo'n happy muts gezien!!

He therablondi , ik denk dat jij je lekker kan uitleven op dit forum en er met lotgenoten over kunt hebben ,
verder hoop ik voor je dat ook jouw tijd gauw komen gaat !!!!

Liefs Maggie

Hoi Meid

Ik kan met goed voorstellen hoe het voelt, ik heb het zelf ook gehad.
Ik kan alleen maar zeggen, geef de moed niet op.
Ik heb zelf na 9 rondes gister positief getest.
Welke ronde zit jij.

Sterkte en succes met de volgende ronde.

Natalie

hey meid

het is heel vervelend meid, ik weet hoe je je voelt, en vooral als iedereen om je heen zwanger raakt behalve jij, maar probeer positief te blijven meid ik weet het is moeilijk maar ook jouw en onze tijd komt,
Ik lees inderdaad niet in de hoeveelste ronde je zit,
Ik zit in ronde 11 met clomid en hopelijk is het deze maand raak, maar ik ga nergens vanuit dan doet het minder pijn
sterkte meid

groetjes linda

Hoi hoi ik ben van het zwanger zijn forum maar wou je toch even oppeppen met mijn verhaal.ik ben 15 rondes bezig geweest en begrijp je wanhoop volkomen,ik zag ook allemaal zwangeren om me heen,elke maand weer ongi kreeg er de ......   van.geef niet op ik gaf het oook bijna op,stress moet je in ieder geval vermijden want waarschijnlijk heeft het bij mij daarom zo lang geduurt,kop op het komt waneer je het minst verwacht dikke kussssss

nou ik ben nu voor mijn tweede kindje bezig.. (dus eigenlijk mag ik niet klagen)
Wij zijn al dik 1 jaar bezig.. Dat klinkt misschien niet lang, maar het voelt wel zo.. Er tussen ook nog eens een miskraam gehad.. Dus vandaar dat ik die peptalk wel prettig vind.. het geeft mij zeker moed bedankt!!!!!!!!

Terug
Bovenaan