Een positief verhaal voor dames met bloedverlies in de eerste weken..

<p>Hi all, </p><p>Zoals waarschijnlijk vele heb ik de afgelopen 2 weken ongeveer alle topics gelezen over bloedverlies in de eerste weken van een zwangerschap. </p><p>Op dit moment ben ik 6,5 weken en heb ik sinds een week last van wat bloedverlies waardoor ik er eigenlijk vanuit ging dat het een miskraam zou worden. Wegens een week wintersport en omdat ik nog zo kort zwanger ben kon ik geen echo krijgen. </p><p>Vanochtend de verloskundige gebeld dat ik nog steeds last heb van bloed verlies, niet veel en geen maandverband nodig, alleen inlegkruisjes. Gelukkig mocht ik gelijk komen en heb ik een echo gekregen.. Vrijwel direct zag ze een klein stipje met een knipperend stipje dus een zwangerschap waarbij het harte klopt.. De verloskundige heeft niets verontrustends gevonden en dus kunnen we eindelijk gaan wennen aan het idee dat wij mama en papa worden. </p><p>Omdat ik een week in onzekerheid heb gezeten en hoe nuchter ik ook ben, het toch een soort van rollercoaster is wilde ik dit graag delen voor andere vrouwen. Na het lezen van allerlei horror verhalen, kan het dus ook gewoon goed gaan (so far)!</p><p>Groetjes Nicoline</p>

Hoi! Fijn dat je een goede echo hebt gehad! Ik heb hetzelfde gehad rond 6,5 weken. Bij mij bleek het uiteindelijk door een blaasontsteking te komen. Wel enorm schrikken inderdaad. Rond 26 weken nogmaals gehad, weer een blaasontsteking. Inmiddels ben ik bijna 40 weken zwanger :)

Ik had met 11 weken een zware bloeding. Hele week bloedverlies gehad. Op de echo in het ziekenhuis te zien dat er bloed naast de baby buiten de vruchtzak zat. Hematoom noemen ze dat. 
Week gebloed en daarna was die weg. 
Inmiddels bijna 21 weken zwanger ?

Hey meis, ik heb hetzelfde gehad. Tot ongeveer 11 weken had ik zo nu en dan bloedverlies. VK kon ook niet achterhalen waar het vandaan kwam maar uiteindelijk is het dus gestopt (wss geknapt bloedvat, gevoelige baarmoedermond, dat soort zaken). Ben nu bijna 27 weken zwanger.
Ik weet dus uit ervaring dat het echt heel vervelend is, maar het kan dus ook zijn dat het niks voorsteld.

Ik ben nu 16+5 weken zwanger en heb tot nu toe iedere maand een bloeding gehad. De ene maand maandverbanden vol, andere maand alleen met afvegen.. Ze kunnen bij mij niets vinden tot nu toe. Er zit geen bloed in mijn baarmoeder. Maak mij ondertussen geen zorgen meer om de kleine, maar vervelend is het wel. 

Terug
Bovenaan