<p>Hi all, </p><p>Zoals waarschijnlijk vele heb ik de afgelopen 2 weken ongeveer alle topics gelezen over bloedverlies in de eerste weken van een zwangerschap. </p><p>Op dit moment ben ik 6,5 weken en heb ik sinds een week last van wat bloedverlies waardoor ik er eigenlijk vanuit ging dat het een miskraam zou worden. Wegens een week wintersport en omdat ik nog zo kort zwanger ben kon ik geen echo krijgen. </p><p>Vanochtend de verloskundige gebeld dat ik nog steeds last heb van bloed verlies, niet veel en geen maandverband nodig, alleen inlegkruisjes. Gelukkig mocht ik gelijk komen en heb ik een echo gekregen.. Vrijwel direct zag ze een klein stipje met een knipperend stipje dus een zwangerschap waarbij het harte klopt.. De verloskundige heeft niets verontrustends gevonden en dus kunnen we eindelijk gaan wennen aan het idee dat wij mama en papa worden. </p><p>Omdat ik een week in onzekerheid heb gezeten en hoe nuchter ik ook ben, het toch een soort van rollercoaster is wilde ik dit graag delen voor andere vrouwen. Na het lezen van allerlei horror verhalen, kan het dus ook gewoon goed gaan (so far)!</p><p>Groetjes Nicoline</p>