een rare vraag.

Ik heb een rare vraag.
Ik ben ongeveer 4 weken zwanger en ben wel erg moe ,maar mijn borsten doen nog niet zeer,of hoeft dat allemaal niet.Dit is mijn 3de zwangerschap ,bij de 1ste en 2de zwangerschap was dat allemaal wel dat mijn borsten erg pijn doen.Misschien maak ik mijn eigen gewoon druk omdat ik al 2 miskramen heb gehad.Wie heeft dit nog meer meegemaakt.Groetjes peggy

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Die borsten hoeven nog niet pijnlijk te zijn. Dat kan ook pas rond een week of 6 beginnen. Ik ben nu 4 keer zwanger geweest (nu de 4E keer), en iedere keer was het anders. 2 keer is het mis gegaan. En toen had ik gewoon alle kwaaltjes. Het zegt dus niks.

Groetjes, Kat (34w zwanger van de tweede)

Hoi!

Helemaal mee eens! Ik ben nu voor de derde keer zwanger, heb een
dochter. De tweede zwangerschap eindigde in een miskraam. Ik ben nu 18
weken zwanger en pas sinds week 10 heb ik af en toe last van mijn
borsten, terwijl ik bij de eerste zwangerschap al vóór ik kon testen
niet meer op mijn buik kon liggen van de pijn! Heel verschillend dus,
iedere keer!

Gefeliciteerd dus met je zwangerschap en maak je hier geen zorgen over!!!

Liefs van sisi.

Ik ben een beetje gerustgesteld nu ik dit zo lees. Ik ben 7,5 week zwanger en heb hiervoor 1 miskraam gehad. Ik maak me vreselijk druk omdat de "gebruikelijke tekenen" die ik ook had bij de zwangerschap van mijn dochter er nu niet zijn of zeer minimaal. A.s. maandag krijg ik de eerste echo en ik tel de dagen, zelfs uren zenuwachtig af....

Ik heb me druk gemaakt om niks blijkt nu: een echo wees uit dat het hartje klopt en ik heb het zelfs gehoord! Alsof er een knop is omgegaan, voelde ik meteen dit weekend mijn borsten  "werken" en kan de broek aan het eind van de dag een knoopje losser! Het genieten kan beginnen, al is het nog erg pril!

Terug
Bovenaan