een rebelse mama

Nou dit moet ik even kwijt hoor. Heeft niks met het forum te maken maar het is best grappig / dozig...
Ik heb al een hele week kiespijn en ben niet zo'n fan van de tandarts, zeg maar gerust helemaal niet. Dus al heel de week paracetamol aan het slikken maar gister hielp er niks meer. 's Avonds een wijntje gepakt in de hoop dat dat verdoofde. Mijn man zei dat ik beter iets sterkers kon pakken maar we hebben dat nooit in huis. Normaal drinken wij nooit behalve op verjaardagen / feestjes en bij lekker weer op het terras.
Nou na twee wijntjes was ik de weg al kwijt sjonge jonge. Ik kon alleen maar domme grappen maken en vond ook alles grappig, ik schaam me dood.
Dus na een avontuurlijke nacht  (denk dat manlief het ook niet erg vond dat ik wat wijn op had) zit ik hier aan de computer met nog steeds kiespijn en koppijn en ik schaam me dood!! Als ik al niet eens meer tegen 2 wijntjes kan.. zucht.
Nou ik ga de tandarts toch maar even bellen.

Groetjes Kirsten

HAHHAHHAHAHHAHHAH!!!!
Ik ben al 14 jaar niet meer geweest op het laten trekken van 2 verstandskiezen tussendoor na dan... Ik sta ook niet zo te popelen om zelf te gaan of om straks met Thomas mee te gaan. Lijkt me een mooie papa-zoon klus zo 2 x in het jaar! Ik denk dat ik behoorlijk wat wijntjes en sterkers nodig heb wil ik naar de tandarts gaan, ook als ik kiespijn zou hebben ja.
Ik heb vreselijk hoofdpijn gehad van een  de eerste wijntjes na de bevalling. Was natuurlijk niets meer gewend. Ze smaakten geweldig, de avond was geweldig, en net zoals jij al zei s'nachts was het helemaal geweldig. Helaas was de hoofdpijn de volgende dag ook geweldig....
Succes bij de tandarts!!!

-X- Marieke  

hoi,
mijn vriend is ook echt bang van de tandarts, de laatste keer heeft hij zelfs zelf zijn zere kies eruit getrokken, echt erg, maar hij voelt zelf de pijn ik niet.
een paar maanden geleden ben ik ook voor het eerst weer uitgegaan, ik had maar een paar biertjes op maar de volgende dag was ik ziek, normaal was ik nooit ziek van het drinken.
succes met je kiespijn en ik hoop voor je dat het misschien wel opeens van zelf verdwijnt.
groetjes steffie

Terug
Bovenaan