Een record aantal x in het ziekenhuis!

Afgelopen week hebben we echt iets te vaak in het ziekenhuis gezeten. Maandagmorgen controle, maandagmiddag bloedverlies, dinsdagavond hele erge harde buiken. Vrijdag zaterdag en zondag bloedverlies! Ik word er nu echt gek van, en vind het ook echt niet meer leuk:(.. En dan weet ik dat je het voor een goed doel doet, maar zo had ik het me niet voorgesteld! Zit er even helemaal doorheen.

Jeetje wat vaak. Snap dat daar gek van wordt. Maar het is inderdaad voor iets heel moois. Goed genieten als je uk voelt. En proberen daar je kracht uit te halen!

Liefs

Jeejtje bijna een hele week in het ziekenhuis, das wel minder! Waarom zoveel bloedverlies enz is dat normaal? Doe rustig aan en zorg goed voor je zelf. Hoop dat t allemaal goed gaat mede kleine

Ze zien het wel is vaker, bloedverlies in de zwangerschap. Maar 16x in een zw niet. Hoe het komt zijn ze nog steeds niet achter. En dat maakt soms de grootste zorgen bij mij! Met hem gaat alles prima, genoeg vruchtwater etc.. En hij groeit als kool.. Zaterdag zeiden ze we gaan je niet tot week 41 hiermee laten lopen.. Dus ben benieuwd!

Terug
Bovenaan